ik had trouwens vandaag tekenen, en toen kregen we ons cijfer terug van onze vorige tekening je moest een blikje tekenen en dat er iets met het blikje gebeurde of dat er iets uit kwam ofzodus ik had een blikje waar 3 paardjes uitkwamen, blikje met rood en paardjes allemaal met grijs (vond ik wel je kreeg 2 cijfers, fantasie & hoe je het had getekend die man geeft bijna nooit hoger als 9 (had laats een 9.5! en verder 8.5en of 9ens ) en toen had ik een 10 & 10!!!!!!!!!! schrol me echt dood xD volgende week mogen we m pas mee... dan maak ik dr wel even een fototje van
ik heb voor tekenen altijd 9ens en 10en nooit lager
Ik ben net op het strand geweest, met Bambi. Hij sjokte rond alsof hij er elke dag liep alleen de golven en het witte schuim waren eng Zelfs Sina, die een hekel heeft aan water sprong er op het einde toch maar in
Ja,, ik ben er mee weg ik ga slapen. Heb morgen weer examen.. Morgen avond eerst naar een kinderfeestje met mn ponytje zo'n meisje wilde paardrijden hihi Daag
Dat vind ik zielig nu is het 'echte' HAW alleen nog maar voor dressuur
Niet helemaal toch... ik lees het volgende:
HAW is bedoeld om foto's te tonen aan andere bokkers waarbij je paard getraind wordt of op een wedstrijd uitgebracht wordt en waar je rijtechnisch commentaar op wilt. Anderen kunnen hier opbouwende kritiek geven en tips en aanwijzingen delen. Als je wel graag je rijfoto's wilt laten zien maar niet specifiek op zoek bent naar rijtechnisch commentaar, plaats dan je topic op (J)ITP.
heeyy!! ben zo blij, ben zo blij, ben zo blij want..... ik heb mn wedstrijdbroek!!!!!!!!!! had een 6.5 op mn proefwerk van engels!!! dus mag m morgen aan