Haai! Ik = blij. Ik kreeg net te horen dat ik een 9,5 heb gehaald voor een e-marketingplan. Haha... dat vraagt om gebak! Dus nu ben ik brownies aan het bakken om zo mee te nemen naar school.
GEFELICITEERD Jorine met je cijfer van duits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wow wat een dekjes! ik heb dr nu nog maar 2 (binnenkort 3 want krijg ooit nog een wit dekje van mn moeder, omdat mn vorige met Blacky is meegegaan omdat tie veeel te klein was voor Omar )
Maar zit zat dus in een dilemma toen ik kwam aanrijden op de sprong. Wat hij liep er al niet lekker op aan, maar als ik hem er dan langs stuur, springt hij helemaal niet meer daarna. Maar hij zal nooit weigeren, dus ik wist dat die hoe dan ook zou springen. En toen kwam die ook al niet uit, dus ik dacht al van HELLUUPP Maar ik heb het overleeft haha.
Laatst bijgewerkt door marit_xx op 19-11-08 19:54, in het totaal 2 keer bewerkt
Omar heeft zich vandaag super gedragen en ging heel goed kwam de vrachtwagen met voer voor de kippen, en na een paar keertjes vond hij het helemaal niet meer interressant zelfs niet toen er heel hard vreemd geluid uit kwam waar ik me dood van schrok (anders reageerd hij wel heel erg op geluiden) en mn vader racede nog voorbij met de trekker, dat vond hij wel heel eng maar daar al minder als eerst, dus hij wordt aldoor al meer boerderij paard