zo das heeeeel lang geleden dat ik hier berichtje heb geplaatst
Schaam schaam.... Naja nieuwe start! Zal proberen wat actiever te zijn in deel 3 (A) .. Hoe gaat het met iedereen? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Schaam schaam.... Naja nieuwe start! Zal proberen wat actiever te zijn in deel 3 (A) .. Hoe gaat het met iedereen?
Jetske_ schreef:Welkom
Vertel je ook iets over Jezelf?
_BlackPearl_ schreef:heeyy!!
met mij gaat t goed![]()
hoe ist met jou??
zag je vandaag nog rijden met Samenta in warffum
.. Was wel goed gegaan dus ! Met je zus ook wes wel grappig, in de ring waar zij eerste was, was ik tweede..En in de andere ring andersom. Ga je morgen oo kweer naar warffum? Jester_ schreef:Gelderland, Apeldoorn/Arnhem?
en Limburg al helemaal niet..

Jetske_ schreef:Je kan natuurlijk ook gewoon naar een samengestelde wedstrijd gaan en daar foto's maken van de combinatie's die langskomen.
http://www.sgw-eventing.nl daar kan je de agenda zien en zie je zo of er iets bij jou in de buurt is.
Bedankt!!! 
Jumpie schreef:_BlackPearl_ schreef:heeyy!!
met mij gaat t goed![]()
hoe ist met jou??
zag je vandaag nog rijden met Samenta in warffum
goed mtj? Haha klopt.. Ik had jou ook nog zien rijden.. Was wel goed gegaan dus ! Met je zus ook wes wel grappig, in de ring waar zij eerste was, was ik tweede..En in de andere ring andersom. Ga je morgen oo kweer naar warffum?
toen ik bijna moest heb ik nog 1 rondje in die buitnebak gedaan, maar vond die wel heel nat, dus ben toen maar naar dat kleine stukje gegaan om verder beetje te rijden en te wachten
Jetske_ schreef:Het lastige is dat je vaak maar 1 hindernis kan zien. omdat een cross vaak rond de 2 km zit en je niet de hele weg mee kan rennen natuurlijk
Als je dan maar voor een combinatie foto('s) maakt, kom je waarschijnlijk maar met 1 foto thuis
)
This_is_me schreef:wahahha. goed bezig.