Jeeh. Eindelijk ff tijd om 10min op bokt te zitten xD.
Echt zooo cool! Vanmorgen in de les ging ik passage leren! op een manegepaard! . En het lukte echt zooo goed, nog een beetje oefenen en hij is goed zei me instructeur! . Ben echt zo blij! haha.
Jaaa vond ik ook . Ben echt blij! Hoop dat ik er over 2 weken weer op mag, want volgende week ga ik het misschien proberen met Kido (dat andere verzorgponytje), als we het weer verder gaan oefenen
Jester had lange beenhaartjes, dus ik vond dat dat wel geschoren kon worden, samen met haaar staart, oortjes & daarachter.
Maar;
Jester + Scheren' = Supergroot drama
Dus de eigenaaar vroeg (hij word beetje oud, vergeet dingen snel) kan Jester zonder praam? Ik zo; Nou euuh, ik denk het niet, de vorige x stond ze al op 2 benen toen je hem aan zetten.
Dus hij praam halen.
Jester stond heel rustig te slapen, ineens hij zag hém (alle paarden hebben respect voor hem, hihi) + een praam. Jester dacht, dit is niet goeeeeeeeeed. Dus zei op 2 benen, helemaaal flippen. Dus hij pakt haar lip superstevig vast, want na 5x proberen stond ze nog steeds op 2 benen (_O- ) zei ie; Als je nú niet normaaal doet, word ik héul boos. Jester stond als een lammetje stil, haha. Ook met scheren niks meer gedaan,
Losrijden ging echt vet lekker, net zoals me 1e proef. Had ik wel tevreden gevoel over. 2e ging wel minder, maar niet echt heel slecht.
Had ik bij me 1e 178 & 1e, en me 2e proef 170 En de 1e zegt ook niks, hoefte maar tegen 1 iemand. Maar de jury was niet zo gul, in de L1 waren er 4, 1e was 183 ofzo
Jester!!! Ik kan het wel goed typen! Haha... ik weet niet wat het is, maar ik draai die letters altijd om. Jammer van je punten trouwens. Had je wel het idee dat het winst waard was?
Oeh leuk skispullen kopen! Ik wil ook nog steeds heel graag een mooie skibroek en een mooi jack, maarja ik ga toch nog niet op wintersport dus het kan nog wel even wachten.