Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik durf me hier ook bijna niet meer te laten zien na mijn optreden van gisteren. Ik heb Allison nog nooit zo gespannen meegemaakt. Voor mijn proef presteerde ze het zelf nog een paar keer om bijna te gaan steigeren. Heb ik echt nog nooit meegemaakt! Proefje was dus ook één brok spanning. Ik kon er niet aan rijden, slingerde alle kanten op. Kwam nog een paard uit de ring naast me ineens voor m'n neus. Aanspringen in galop ging met een een reuze sprong. Het leek dus echt nergens op. Punten waren 167 voor de selectie en 176 voor de tweede proef. Mooi contrast naast die 194 van de vorige keer. De jury zal wel gedacht hebben....en dan was er nog soepel gejureerd.
Overigens heb ik er weer een nieuw probleem bij. Pony wenst niet meer de trailer in te gaan. Vorige keer kwam er een auto van links en die reed gewoon door. Toen moetsen we een noodstop maken. Pony is onderdoor de stand vanvoren gevlogen (ik stond erbij in de trailer). Nu wil ze er dus niet meer in.
We zijn een uur bezig geweest om haar erin te krijgen. Inger en nog een paar oude mannetjes hebben geholpen en uiteindelijk is ze door 5 man opgetild en erin gedragen.