Net van springles terug, het ging gelukkig best goed en ben heel trots op hem! Macho heeft ontzettend moeite met het springen en weigert het meestal. (Bok-sessies)
Ben inderdaad nieuw Vroeg op de vorige pagina of ik erbij mocht, maar omdat er toen nog niet veel volk was heb ik alvast het beest maar al voorgesteld
Dank je En slaap goed
Anoniem
Geplaatst: 14-04-09 22:41
supertammy schreef:
Hoi [naam], de eigenaresse van de moeder van je pony zit ook op bokt. Wist je dat al?
Haha ja, dat wist ik toevallig Pony lijkt ook best wel op z'n moeder
Weet jij toevallig of ze nog actief is eigelijk? Komt ze ook hier ofzo? Ik heb tijd terug wel eens een pb'tje naar haar gestuurd, maar echt contact heb ik niet met haar ofzo
supertammy
Geplaatst: 14-04-09 22:49
Ow, ik heb geen idee. Eigenlijk zie ik haar niet niet zoveel. Meer op een ander forum. Misschien is het wel leuk als je je daar ook aanmeld. www.newforestpony.ismijnpaard.nl
Me ouders vonden der heel erg leuk, en ik mocht na lang zeuren eindelijk een eigen paardje
ook me volleybal vind ik niet meer leuk, dus daar stop ik dan mee, en dan heb ik mooi tijd over voor me pony. Heel veel mensen vinden het wel jammer en zonde dat ik stop. Maar ach, ik doe wat ik leuk vind, en Kido vind ik 10000x leuker !