ik had vandaag een dagje op stal, er was een instructrice gekomen; toevallig de vrouw waar ik altijd les van krijg hihi en toen ging iedereen zegmaar met aanwijzingen van haar een parcourtje springen; eerste keer flipte sandor hem helemaal, 2e keer ging al stukken beter en had ik alleen een weigeringen, de derde keer geen weigeringen maar een balkje. achja kon er mee door
hihi jaa eerste keer was k echt zooo kwaad op hem; ik dacht zo van > okee ga je nou thuis hetzelfde doen als op wedstrijd. maar toen dacht k bij de 2e keer van; oke ik kan beter gewoon rustig blijven, sandor word toch alleen maar vervelender als ik boos ben. hihi en 't werkte ook nog ^^
gelukkig eerst volgende wedstrijd bij ponyclub van hier dus daar kent hij alles al (:
Ik en gezond ten? hahaha ik eet de heledag door hamburges en friet
Pippelinos
Geplaatst: 06-07-13 21:27
Haha goedzo! Succes alvast!
Ik heb even niks gepland, eerst op vakantie, Bo 3 weken rust en dan zien wel wel weer wat we inschrijven Ik baal nog steeds van me wedstrijd omdat we nu geen winstpunten hebben Maarja terug draaien kan ook niet..
Jaa stukken beter, ik had denkik te veel zon ofzo gehad
ongelooflijk verbrand hahaha, zelf mijn kont i rood... en het all inclusive banje staat dus ook in mijn huid hahaha, was in de zon inslaap gevallen oepsss