ik verveel me..... heb nu frans, mn laatste uur, en schiet van geen meter op vanavond les duurt nog veel te lang
ohwjaa, zaterdag zijn we naar een opendag en hengstenshow geweest, hebben we de vader van Vossie gezien (oscar), en zn moeder en nog heel veel gave hengsten enzo (Uphill, Winningmood, en nog heel veel gave )
Het beest is dus een New Forest (echt ) genaamd [***] en sinds 4 april officieel van mij ( ), daarvoor verzorgde ik hem al .. Het is een ruin van 1996 en een karaktertje. Pony met humor, je moet ervan houden
Wat ik ermee doe .. Momenteel niet veel, heb het laatste half jaar nogal wat meegemaakt en mijn vertrouwen zit momenteel onder de grond (ligt niet aan hem, ligt aan mij ). Ben nu aan de slag met begeleiding en langzaam maar zeker komen we er wel. Voor dit alles reed ik vooral buiten, buitenritten, dagtochten (andere tochten), endurance & TREC .. daar leven we voor En momenteel (omdat het dus niet zo goed gaat met mij) werk ik ook veel op de grond met hem. Heb gisteren zeg maar echt met hem gespeeld en het verbaasde mij hoe leuk hij dat vond
Een foto'tje (ik er ook maar meteen bij ):
Misschien nog eentje om het af te leren
En de 2 recente topics met hem. Het rijden van vrijdag vastgelegd en gisteren dus het spelen
Ow, in mij had je ook interesse? Ik heet inderdaad [naam], ben 23 jaar trouwens en werk als medisch laborant in een ziekenhuis (nu we toch bezig zijn ).
Hallo Jetske
Mooie NF is Bambi (leuk naam ook .. hoe kom je erbij je pony Bambi te noemen? ) Het bruine springtuig is ook erg leuk trouwens Nu dus 3872578977 miljoen keer Tenzij je natuurlijk de tel ondertussen bent vergeten bij te houden ...
Jetske
Geplaatst: 14-04-09 19:56
Zo heette hij al, zijn vorige baasjes noemden hem Armando, maar op zijn paspoort heette hij nog Bambi en bij mij werd het dat dus weer. Ik vind het geweldig !
En het gaat goed met Patty! Gister heeft ze nog op haar gereden in de bak en even een stukje door t bos. In het begin snapte ze het sturen nog niet helemaal maar na een tijdje had ze dat ook door. Vandaag heeft ze weer gereden ook weer in de bak, een beetje figuurtjes gereden en voltes enzo, ging erg goed. Vandaag heef ze ook nog even met haar in het bos gegalopeerd, ging ook heel goed. En morgen ga ik voor het eerst kijken Helaas Tiesto nog steeds niet gevonden
_helga_
Geplaatst: 14-04-09 21:15
welkom sabine egt een super forester heb je! heel mooi!