Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_BlackPearl_ schreef:weet iemand toevallig een naam voor een klein katje![]()
we hebben namelijk 4 kleine katjes van onze poes...
en 1 daarvan hou ik... (een oranje katertje)
dus daar moet ik nogsteeds een naam voor hebben![]()
en ik kan niks verzinnen...
Jorine_Falco schreef:Je moet die mensen vertellen dat ie bijt!
_BlackPearl_ schreef:hier is het ook stil...
er komt zo iemand voor een puppy![]()
mn moeder zij dat als kanjer overblijft, heeeeeeeeel misschien hij mag blijven![]()
wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien (dus 5% ofzo... nouwja, meer als 0)
alleen we kunnen mn vader nogsteeds niet overhalen : (
AngelsDitch schreef:Phoeeeei wat gaan jullie hard!!! Dat kan ik nu allemaal niet bij lezen hoor.
Heb eindelijk een plekje gevonden om te internetten en wilde jullie even de groetjes vanuit Egypte doen. Dus bij deze!
Het is hier echt super!! Wel heel erg warm, maar dat hoort erbij he. En ik heb ontdekt dat onze paardjes niet mogen klagen... achhh wat een arme beestjes hier allemaal zeg.
Nou ik kom donderdag op vrijdag thuis, dus zal ergens dit weekend wel bij lezen.
Doeggg meiden!
AngelsDitch schreef:Phoeeeei wat gaan jullie hard!!! Dat kan ik nu allemaal niet bij lezen hoor.
Heb eindelijk een plekje gevonden om te internetten en wilde jullie even de groetjes vanuit Egypte doen. Dus bij deze!
Het is hier echt super!! Wel heel erg warm, maar dat hoort erbij he. En ik heb ontdekt dat onze paardjes niet mogen klagen... achhh wat een arme beestjes hier allemaal zeg.
Nou ik kom donderdag op vrijdag thuis, dus zal ergens dit weekend wel bij lezen.
Doeggg meiden!