hier dan eindelijk het filmpje van gister. het ging niet zo heel goed, en had echt niet d`r dag. was helemaal niet lekker voorwaarts( is ook wel te zien aan de galop) ze kwam niet zo lekker uit, dus we hebben het rustig gehouden: 65cm. Ik heb sws al een slechte houding, maar nu was het nog erger door eldora`s goede inzet xd maar goed idereen heeft wel een niet ze dag, gister had eldora m niet. ik weet dat ze veel beter kan tips zijn welkom, aangezien jullie wel goed kunnen springen xd
en nu ga ik echt heel snel slapen xx
Pippelinos
Geplaatst: 02-07-13 09:13
Goedemorgen allemaal
@'mandy Zoals je zelf al aangeeft, is ze niet echt voorwaarts nee Voor de rest zou ik proberen om in de goede galop over de hindernis te komen en ook weer in de goede galop te landen. Vindt het er leuk uitzien!
zo die mag wel wat gas erop zetten en ik zou niet alleen maar een rondje springen maar er ook wat figeuren tussen rijden, word het een stuk minder saai van!
Noor, jaa maar het is geknipt en geplakt enzo Ik heb niet aan een stuk door gesprongen xd En ze is erg sloom, en gister was ze echt niet voor uit te branden.
Esmee, Op die hand krijg ik dr niet op de goede galop. Dus daar ben ik mee aan he oefenen. Maar ik zal wel een ander filmpje maken als ze wel dr dag heeft haha
bij mij ging het rijden aan het begin heel slecht, we hebben ook de laatste weken weinig gedressuurd en veel gesprongen, had vandaag ook weer mijn dressuurzadel erop liggen en aan het einde ging die weer goed gelukkig