heeyy ik heb super zin in 21 nov heb me net opgegeven voor een oefendressuur dan, met Omar in de L1 wel stukje rijden, maar echt een mega mooie manege
Bonjour... Welke manege heb je je opgegeven dan Blackpearl? Want ik ga dan ook met iemand mee die daar ook van zei dat het heel mooi was...
Hallo!net springles gehad, ze had er wel erg veel zin in! Ze ging echt té snel voor woorden Ze reageeert wel lekker op mijn nieuwe bitje, was heel licht in de hand
oohjaa mooi dat ze wel lekker liep op je bitje lisa en haha jaa ze hadden der idd veeeeel zin in stelletje geken We moesten namelijk in uitjes springen.! Als lastig onderdeel voro mij en uuk.!MORGEN HEBBEN WE EEN NAAKT LOPER IN HET TOPIC
de beste pagina: die van bambie doet het wel Ik ga nu denk ik ff een mailtje sturen naar de KNHS over dat kamp stuur jou zo per bp wel een kopie'tje
Lissy liep gister echt lekker Ben trots op haar Maar volgende week ga ik ergens een oefen parcourtje springen, en de week daarna misschien alweer wedstrijd als ik het zelf vertrouw