noorhermans1 schreef:gaaf es! wij moeteen echt een x samen het bos in!Jaa zeker Wacht die boomstam is wel in draf volgensmij, als jullie meer willen doe ik nog meer uploaden
Gaaf es!oow jaa niet aan gedacht xD misschien van te voren aan zetten, snel opplakken ,wegrijden en zorgen dat je geheugen niet al te vol is ?
Daar zijn we nog een keerHet is wel duidelijk dat ik zelfs in stap me telefoon niet stil kan houden Ik ga even kijken
esmee_akker schreef:Vindt het er eerlijk gezegt niet prettig uitzien nee, 4 jaar is dat beestje... dus het wijken moet eropzitten na 2 maanden zadelmak, zo niet mijn keuze zijn!
Vind jij dit Z2 waardig?Moet je even dat filmpje kijken hahahttp://www.sporthorses.nl/advertentie/6 ... dGTlXwaySM
heel eerlijk?nee, geen stille aanleuning, te veel geruk en gepluk, loopt niet helemaal inn de oprichting, margoed, daar is wat aan te doen hahaha
noorhermans1 schreef:heel eerlijk?nee, geen stille aanleuning, te veel geruk en gepluk, loopt niet helemaal inn de oprichting, margoed, daar is wat aan te doen hahahaPercies wat ik er dus ook over dacht.. Snap niet dat die in het Z2 is gekomen..