klopt doet echt niet pijn ik moest er toen ook heen, toen ik Omar net had omdat ik zo scheef zat waardoor mijn zadel ook weer vreselijk lag, en omdat het zadel net nieuw was was dat niet zo goed en toen moest ik dus ook nar de kraker, dacht dat dat wel vet zeer zou doen, maar je hoort alleen soms even vanalles kraken, maar je voelt het echt niet ga even zo liggen, been zo, arm zo, buig dat weer zo, en krak, en klaar bij mij heeft het een heel stuk ook geholpen
Aaahhh, dat is wel heel leuk ja. Op de manege waar mijn pony's staan loopt wel een kat rond. Die is al in de 20 ofzo en ligt altijd in de boxen. Tammy vind het geweldig om met haar neus in die kat te friemelen.
Nu ligt ze te maffen naast de computer, is dik 10 minuten voor het beeldscherm gezeten, en nu tog maar weeer liggen slapen. zometeen kan ze weer lekker naar buiten.
Vandaag is mijn klas voor drie dagen op survivalkamp gegaan. Ik kan niet mee vanwege die scheur in mijn mond.... ik vind het niet super erg, want toch niemand heeft zin om te survivallen.. Maar dan mis je opzich toch wel een stukje van de klas.. Maar we zouden eigenlijk naar Loden gaan, en tegenover dat is survivallen toch ook niets? Dus neit dat jullie denken dat wij allemaal verwend zijn ofzo