Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blinnii schreef:Ik op Felicita ; april '08
Ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal gesproken minder hoog boven haar uit kom.
De eigenaresse had 2 dekjes vastgemaakt aan het zadel, haar normale [een vrij dikke pad met lusjes] en daar overheen nog een vrij drikke witte.
Dus het zadel lag eigenlijk al veels te hoog, dus ik steek er meer bovenuit dan normaal.
Blinnii schreef:Ik zet de foto die ik Birgit gepb't heb, hier ook wel even neer.
Uitvergrote foto in de ring.
De foto is ontzettend donker en ik lijk wel een nijlpaard van 100 kilo, maar al met al valt dat wel mee.
Als je goed kijkt kun je Feli's hoeven zien, dus volgens mij ben ik in verhouding echt niet té lang.
Mijn jasje en het zadel gaan naadloos in elkaar over, daardoor lijkt het wel alsof ik nog dikker ben dan ik werkelijk ben, maargoed.
Ohja, de stoelzit komt door vertekening van de foto. Ik houd mijn hakken namelijk altijd in een rechte lijn met schouders en heupen, daar let ik ook echt heel erg op.
supertammy schreef:Ik zag ergens een foto van Bjorn staan, dus ja... dan moet ik Tammy ook nog eens plaatsen hè?!![]()
Blinnii schreef:BELINDA!
Hoe heet jij eigenlijk?
Mooie foto van Tammy ; ze staat echt lekker te genieten!
Ik heb overigens helemaal geen last ervan dat mijn voeten iets onder haar vandaan komen.
Ik rijd zelfs fijner met haar dan op de paarden bij wie mijn hakken wel nog gewoon bij de buik komen..
Bovendien rijd ik Feli alleen op kuitdruk. Als enige van de manege geloof ik, de rest kan haar schoppen en nog doet ze niets.
Ik geef een klein kneepje met mijn benen en mevrouw draaft zo weg vanuit stilstand of stap en ze kan er zelfs vanuit stap op aanspringen..
En heel soms, als ik dan toch een klein tikje met mijn hak wil geven, dan hoef ik hem maar lichtjes op te trekken en dan ben ik er al, dus dat is niet eens echt een probleem.
Maar jullie denken dus niet dat het echt niet meer kan? Mooizo!
Denk eigenlijk ook niet dat ik, als het écht niet kon, van Joop [beheerder manege] en de eigenaresse op haar zou mogen rijden..
Jorine_Falco schreef:Ja ene mijn ava dan? Is ie niet euh.. charmant?