Haha dat is wel heel lief! Maar hoeft echt niet hoor
Bij het hotel zitten vaak ook van die kleine bazaartjes waar ze heel veel tassen, zonnebrillen, kleding verkopen is echt leuk om daar even te gaan kijken!
toppie! ik ga kijken of ik ook zoiet svoor jou kan vinden! als je dan geen IB rijd! dan weet ik het ook niet meer!
Pippelinos
Geplaatst: 30-06-13 22:21
Hahaha als ik geen IB kan rijden, ga ik meteen in de Z knalluuh en ooit wil ik dan ook nog naar het ZZ, maar ik zit pas in de L dus die plannen zijn nog verweg En ik moet tussendoor ook niet me dressuur vergeten
dressuur is ook belangrijk! maar je zit nu in het L en pas over een halfjaar is IB, zefl wel meer! volgende maand vrij, en dan weer even dressuur denk ik?
Pippelinos
Geplaatst: 30-06-13 22:31
Jep deze week nog trainen voor zaterdag springen, dan ga ik maandag op vakantie en dan doet me vader haar een paar x in de week longeren omdat ze die zaterdag naar de keuring moet, dan 1,5/2 weken helemaal rust, dan volgensmij 11/12 augustus weer proberen te starten voor als alles mee zit mee 10e wp in de L alleen dan moet die wedstrijd en Lithoijen zaterdag foutloos zijn, dan die week erop 17 Augustus de MacRider cup, en dan moet ik weer naar school, en dan gaan me de ene week dressuren en dan de andere week springen in de M en dat dan telkens om en om zodat ik misschien wel indoor M1 kan zijn en als dat is dan heb ik echt een topjaar gereden voor mezelf en Bo'tje