Hahaha Ik lig nog steeds in me bedje en ben nog steeds niet omgekleed
Ik ga zo maar omkleden en ik ga denkik met Daylynn tutten, die vind dat altijd zo leuk haha en dan ga ik wel iets in de manen maken en zal ik wel foto's maken voor jullie Ik ga misschien bo's manen een stukkie korter knippen, want jeejtje wat groeien die hard
ik zit ook nog in mijn pyjama ik ga o dan even rijden en mijn koffer veerder doen
Pippelinos
Geplaatst: 30-06-13 13:50
Ik heb nog steeds niks gedaan, Ben me zus mee wezen ophalen en komt mama ermee dat me peettante vanmiddag haar verjaardag viert, ik weet niet of ik wel mee ga.. Maar het is wel me peettante
net was hetr echt lekker weer! ik heb schim 20 minuten gereden, toen had ik geen zin meer ben ik buiten gaan stappen ik doe vanavond als mama terug is Rachel wel
Jaa hier is het ook echt mooi weer! Ben toch maar thuis gebleven heb echt geen zin haha Ik wil ook graag rijden, alleen vindt het zo zielig omdat ze gisteren wedstijd heeft gehad en normaal dus rust krijgt
Nou kijk wij wonen in een bocht en in de bocht, zit dus een straat recht tegenover ons huis, en dat is 1 recht weggetje waar niemand overheen rijd, en als je die even galoppeerde ben je binnen 30 seconden in de bossen hahaha
Maar er is heel veel bos bij mij in de buurt, als je 15/20 minuten stapt heb je hele gave bossen, met ook een crossparcourtje en een zwemmeertje En ik ben ook ooit met een groepje vriendinnen naar de zandverstuiving in rosmalen gereden, dat was ook heel gaaf haha
nou, dat is best wel een grappige. omdat dus miss moeten verhuizen, wil ik in de buurt blijven van Maren kessel en Oss. maar ik wil niet naar berghem, en vind ik berlicum wel leuk! alleen moeten er ook pention stallen zijn