Ik ga morgen middag met me moeder en me zus jij? Maar nu ga ik slapen haha Alvast slaap lekker!
_nvds
Geplaatst: 13-02-13 08:06
Wauw noor dat wil ik ook wel.
Je heet noor toch?
Felien_Kyra
Geplaatst: 13-02-13 09:38
Noor , leuke foto's! over mijn profiel die afbeeldingen, ik zou niet weten welke afbeelding ik heb aangezien ze bij mij het niet doen. maar om ze op mijn profiel te zetten upload ik altijd foto's bij tinypic.com en dan moet je als het goed is als je ze hebt geupload de tweede link op je profiel zetten. of bedoelde je dit niet? ;$
mmmh ik kon vanmorgen een keertje uitslapen (ging niet helpen op stal met de paarden/stallen), ben ik nog zo vroeg wakker. nouja nu valt het wel mee maar was al even een uurtje wakker. geen kaneel in huis maar heb door dit topic te lezen wel zin gekregen in een appel
Vandaag niet zoveel in de planning, vanmiddag naar divoza en dan even kijken voor een cap en een nieuw rij-jasje en dan aan het eind van de middag/ vanavond richting stal. Even kijken of ik dan kan rijden en anders dan ga ik even poetsen/knuffelen.
haha, mijn appel is ondertussen al weer op en mijn planning voor vanmorgen is gewijzigd, ga zo eerst even naar stal en dan samen mit mijn zus en de paardjes buitenritje maken.