Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
supertammy schreef:SanneKyla schreef:Denk je dan serieus dat ik dat meen??
Haha
Denk je dat ik het serieus meen?!
_sabien_ schreef:haaha moet je broer maar uit gaan dan vind hij er tog wel snel genoeg eentje??
Jetske_ schreef:Jorine_Falco schreef:Nou is dressuuuuuurr ook heeel gaaf hoorEn springeeen
en raar doen
Wat je gaaf kan vinden aan dressuurik vind het vreselijk
_sabien_ schreef:nou ja doei mensen tot over een weekje,
ga ff douchen en daarna vertrekken we naar het vliegveld
Jorine_Falco schreef:Ik vindt een nder bit ook totaal geen oplossing. Ik zie heel vaak mensen die van oo hij wordt wat te sterk en er gelijk een scherp bit in gooien. Of ook ik rijdtnu M1 laat ik maar alsvast fulltime () met S&T gaan rijden. Ik vindt, je moet kunnen rijden op een normaal bitje dan heb je je paard pas goe donder controle
Jorine_Falco schreef:Otje_Sjimmie schreef:hahahahaha ik moest het eigenlijk eerst blijven doen tot mijn 16de omdat mijn basis er dan zekerweten goed inzat en wat ikdaarna zu gaan doen maakte har niks uuit maar ze zecht dat als ik wil ik ni ook wel andere dingen mag gaan doen omdat ik [b]natuurlijk al Z ben[/b]
ZoooohoooDat klonk best wel opschepperig
Nee, dat is niet aanvallend bedoeld want je bent vast hartstikke aardig. Het klonk alleen zo grappig van: Ja duh, ik ben al Z hoor
Jorine_Falco schreef:Ik vindt het gewoon leuk om te sleutelen aan speciale bewgingen ofsoKweet niet echt.
supertammy schreef:Hé wat grappig Aurélie! Ik zie net in je proefiel dat jij de gelukkige eigenaresse bent van Easter Boy!Gaaf joh!
Luca__ schreef:Jullie zijn echt GEK vandaag man!![]()
GRrrr.... Mijn muis (computermuis voor de blondjes ons ons!)
![]()
valt de heletijd naar benedenWeet ook niet hoe ik het voor elkaar krijg hoor!
En mijn koffer ontploft bijna! Ik wil iets teveel mee nemen denk ik?