Ik heb wedstijd gehad, Basis parcour ging goed! Foutloos en een fijn rondje gereden
De barrage, ging ook goed, alleen we hadden een beetje een miscommunicatie, want die hindernis stond zegt maar logisch naar rechts maar voor een snellere tijd moest ik naar links en Bodea dacht dus dat we rechts moesten maar dat was niet zo dus we hebben daar een klein beetje tijd op verloren, maar ach we waren foutloos
En omdat er maar 5 van de hele C/D/E-L foutloos waren van de 26 was ik wel blij, en ik ben 3e van de CDE-L en 1e van de DL
Ik ben trots op me knol, L+6, de M komt al heel dichtbij
mijn moeder zag 2 rode cijfers staan *meteen naar school gebeld* jij heb tigduizend rode cijfers staan, en je zet neer xd
maar waarom zou je moeder naar school bellen asl ej 2 onv. hebt? dat kan IEDEREEN over komen, snap ik niet hoor en zoveel zijn het er niet, vind ik zelf
Pippelinos
Geplaatst: 29-06-13 17:50
noorhermans1 schreef:
esmee_akker schreef:
Ik ben moe, heb maar 5 uurtjes geslapen
bij slapen dan!
Haha ik moet eerst nog koken, paarden eten geven en dan kan ik gaan slapen haha
Je gaat naar http://www.hippischfestijngrave.nl Klikt op startlijsten, in het menu links Dan iets van pony springen 29 juni en daarachter staat 'startlijst' daar klik je op En tadaaa
Ik heb eigenlijk geen idee wie het is Ik hoor alleen die naam zo ooit voorbij komen, maar volgensmij niet foutloos, maar dat weet ik niet zeker omdat ik eigenlijk geen idee heb wie het is haha