[***]_Falco schreef:xchanel01 schreef:Ik probeer gewoon vrijdag van alles.. baal er wel ontzettend van.. Mag ik jouw pony niet lenen haah
ja mag welWaar woon je
![]()
![]()
Hahah. Delft/[***] [***] Z-H naast rooterdam..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***]_Falco schreef:xchanel01 schreef:Ik probeer gewoon vrijdag van alles.. baal er wel ontzettend van.. Mag ik jouw pony niet lenen haah
ja mag welWaar woon je
![]()
![]()
Jorine_Falco schreef:Ik vindt een nder bit ook totaal geen oplossing. Ik zie heel vaak mensen die van oo hij wordt wat te sterk en er gelijk een scherp bit in gooien. Of ook ik rijdtnu M1 laat ik maar alsvast fulltime () met S&T gaan rijden. Ik vindt, je moet kunnen rijden op een normaal bitje dan heb je je paard pas goe donder controle
Otje_Sjimmie schreef:hahahahaha ik moest het eigenlijk eerst blijven doen tot mijn 16de omdat mijn basis er dan zekerweten goed inzat en wat ikdaarna zu gaan doen maakte har niks uuit maar ze zecht dat als ik wil ik ni ook wel andere dingen mag gaan doen omdat ik natuurlijk al Z ben
Otje_Sjimmie schreef:hahahahaha ik moest het eigenlijk eerst blijven doen tot mijn 16de omdat mijn basis er dan zekerweten goed inzat en wat ikdaarna zu gaan doen maakte har niks uuit maar ze zecht dat als ik wil ik ni ook wel andere dingen mag gaan doen omdat ik natuurlijk al Z ben
xxrobinxx schreef:Heee ! Ik heb ook een NF.
Hij heet Hetrymi's Aristo. Z'n sportnaam is Grappa.
Zie profiel voor meer info!
_BlackPearl_ schreef:die foto is niet leuk.... (die van Blacky & mij bedoel ik he)