Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Otje_Sjimmie schreef:Winx schreef:haha ok dankje
maar voor 4 moet je dan gemiddeld een 9 halen? want 180 gem 6, 195 gem een 7 denk ik en 210 dan gem een 8 zaols ik logisch denk, dus dan moet je wel heel goed rijden voor 4
4 winstpunten rijden dat kan helemaal niet... 3 winstunten is het maximalen.en dat klopt dat is idd
180= gem. een 6
195= gem. een 7
210= gem. een 8
maar omdat ik nu Z rij heb ik hele andere tellingen! dan heb je pas winst als je 204 rijd...
Jetske_ schreef:ja maar wedstrijden niet en ik heb dat ene puntje dus ik mag springen, miss start ik wel omdat een hogere klasse beter klinkt
springen dressuur en crossen naja chil toch
Jetske_ schreef:Ik heb me er ook nooit echt in verdiep![]()
Ik ben niet zo'n dressuur miep, dus 'grote' concoursen ga ik niet heen
Doe mij maar springwedstrijden en SGWs

crosse nlijkt me zo heerlijk
xchanel01 schreef:haha jaa dn kan je paard alles goedspringen dressuur en crossen naja chil toch
ik kan toch niet zo heeel lang meer op Blacky blijven rijden
Jetske_ schreef:Maar op een groot concour wil ik nog niet springen met hem, op een klein terrein is hij al lastig genoeg
met gelduld en vertrowuen lukt het Jets vast wel kijk wat voorn combinatie ze zijn! _BlackPearl_ schreef:crossen lijkt me opzich wel grappig
maar ik denk niet dat Blacky daar geschikt voor is![]()
en ik al helemaal niet denk ik xD
ik hou het maar gewoon bij dressuurik kan toch niet zo heeel lang meer op Blacky blijven rijden |(