jaa idd. Dan gaat er dus iemand anders op mijn pony rijden. Met doerak had ik er niet zoveel moeite mee, maar ik vind het bij jester toch lastig, na 4 jaar. Maar misschien is die andere pony (als ik die krijgg) wel super leuk enzo, dat maakt de keuze toch makkelijker.
Elisabeth, Concorde is die forester, Lamento x Valentino.
Morgen is het appaloosa-sportdag, ben daar ringmeester. En als het goed is komt daar een halfzus van Neon. Nu heb ik al veel halfzusjes en halfbroertjes van Neon gezien, allemaal dezelfde vader (Kantje's Ronaldo), maar dit is een halfzus uit dezelfde moeder. De eerste keer dat ik een andere nakomeling van die merrie zie, ben benieuwd! Mijn fototoestel ligt al klaar.
@ Maaike: Dan had ik het toch goed! Jeej! Leuk dat je een pony uit dezelfde moeder als Neon kan zien. Dat is toch wat anders als een pony uit dezelfde vader, want daar lopen er toch al zoveel van rond.
@ Lisa: Jij least Jester toch van de manege of hoe zat dat?! Op zich wel leuk een andere pony, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je erg gehecht bent aan Jestertje.
En je had het goed onthouden Elisabeth. Devdan's halfbroertje wordt ontmand. Maar hij schijnt heel lastig onder het zadel te zijn als hij andere paarden/pony's ziet, en er rijdt een zeer ervaren volwassen ruiter op. Als die hem al lastig vind is ie ook echt lastig. En hij is 3,5 jaar oud nu, mooie leeftijd om te castreren. Is langer hengst geweest dan menig ruin kan zeggen.
Het feit dat hij een halfbroertje is van Devdan is ook al iets om trots op te zijn natuurlijk. Ik ben wel benieuwd hoe hij er nu uitziet. Als hij jullie kanten op komt moet je maar weer eens wat foto's maken.
Ik ben ook heel benieuwd. Hij is nog wel heel fijn gebouwd voor een forester, hij is eigenlijk te lux (anders was hij ook op de hengstenkeuring geweest). Maar wel een hele mooie pony, en volgens mij een hele goede dressuurpony. Springen is niet echt zijn ding had ik al gehoord.