hahahaha nog iemand online? es, weetje welke hoofdstellen oko heel fijn zijn? die van BR! die zijn zo zacht!
Pippelinos
Geplaatst: 26-06-13 10:11
Heee ik ben er Ga alleen zo douchen
Ik heb er 4 van chamberlain, 1 van HH die ik voor Bo altijd bebruik, en nog eentje die ik ooit heb gekregen bij een pony Zijn allemaal heel soepel, alleen ik gebruik alleen de HH maar voor Dominique had ik een chamberlain en die was ook heel fijn haha Maar br ziet er idd heel fijn uit!
Laatst bijgewerkt door Pippelinos op 26-06-13 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Regendans
Geplaatst: 26-06-13 10:11
WAT EEN poedersuiker LEVEN HEB IK! NU IS ER BIJ DE EJ EN DIVOZA 25% KORTING ja bij beide
Laatst bijgewerkt door Regendans op 26-06-13 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt
weetje, ik ben best wel aan het tweifelen als ik dus dat horsea jasje koop kost dat 200 euro, maar als ik bij EJ een spooks jasje koop met 25% korting is die ook 200 terwijl ik spooks eigenlijk mooier vind maar die wel strak is en ik heb me dannet iets te veel vetjes Goede rede om meer te gaan sporten! maar staat dei cap er wel bij!?
even een lijstje op volgorde waarvoor ik ga sparen! - Cap ( 80 ) - Laarzen ( 150 ) - hoofdstel (100 ) - jasje (250) - plastron (70) en dan moet ik ook nog een nieuw dekje voor schim lololol holie molie even de cijfers achter gezet lang leve de korting bij de divoza zonderkorting word dat dan dus 650 euro ik ga alleen het hele bedrag betalen voor de plaston en het hoofdstel