Joyce rijd 3 C pony's! eentje L springen, B dressuur, eentje Z springen B SGW en b dressuur, en eentje Z springen M1/ bijna M2 dressuur B SGW- binnenkort L SGW!
en dan de D pony ruin L springen B SGW en M1 dressuur. en de D pony hengst B dressuur.
Ik rijd nog heel af en toe, als school, stage en werk het toelaten!
Mijn werk is ook vrij pittig, tenminste, met regelmaat. Maar een school is niet van half 7 tot 3 uur a half 4, 5 dagen in de week. Daar maak je wat minder uren op. Ja, komt nog huiswerk bij, maar bij mij komt er ook huishouden bij. Mijn huis maakt zichzelf niet schoon, mijn eten komt niet vanzelf op tafel, mijn kleren worden niet vanzelf schoon. Ik mopperde ook toen ik student was, maar ik besef nu dat de studenten het nog niet zo slecht hebben. Ik heb nu niet meer zoveel vrije tijd over als dat ik vroeger had.
Ik heb nu maandag 2 uur op school sport, dinsdag 2 uur zwemmen, woensdag 2 uur turnen, s'avonds eigen zwemtraining, donderdag 2 uur sport, s'middags stage en s'avonds zelf weer trainen, vrijdag 2 uur fitness en 2 uur judo... zaterdag werken en s'avonds trainen, en zondag werken... en jaa ook heel veel huiswerk, en van mams moet ik 2 keer per week eten koken, en was ophangen opvouwen etc... doe ik ook zelf, ook al woon ik nog bij me ouders...
doet er niet toe... kies zelf voor de opleiding! En werk ook... want anders komt er geen geld binnen....
Ik ook niet. Gister gingen we naar Nijmegen naar de HAN. Daar vond ik wel iets wat me leuk leek.... iets met informatica ofzo? En ik zou ook graag naar het hippisch centrum in Deurne willen, maar dat is zoooo duur....
Ik zou het wel willen! Heel graag zelfs. Maar dat kan ik toch niet waarmaken. Ik wil of bij een tijdschrift werken, of iets met dieren Maar ik ga naar de kapper, doei doei