weetje wat ik best grappig vind? iedereen heeft wel een dekjes of setjes tik maar ik heb een beschermers tik! ik vidn het zo leuk om bijv. springschoenen te kopen. of toen ik mijn flextainers had, wat was ik blij toen
ik zorg gewoon dat ik minimaal 2 paar zwarte beschermers heb & een paar witte en zwarte springschoenen dan kan ik dekjes kopen wat ik wil, het past er toch wel bij als ik wit nodig heb doe ik wel peesbeschermers op of ik bandageer wel
dacht er net aan dat ik ook een nieuwe singel moet hebben ik moet nu voor schim & rachel de zelfde gebruike omdat alle andere veel te lang zijn en als ik met de lessen ze achterelkaar moet rrijden is dat echt vet vies
Pippelinos
Geplaatst: 24-06-13 22:19
Hahaha
Ik kijk, ik heb het nog nooit gedaan Ik lach die mark die 48 is nog steeds uit hahaha
Mooizo! Ik hoop op foto's van het dekje en de teugels, dan kan ik weer kwijlen haha
Ik ben net even bij mensen in de straat geweest met een pasgeboren veulentje, ze blijven zo leuk die jonkies En ik heb schriktraining met Bo gedaan, deed alles goed alleen over hij zijl lopen was toch wel even eng in het begin, en aan het einde was ze al niet meer bang, ze draafde er zelfs gewoon overheen Heb er wel een filmpje van alleen die is te groot om via app te sturen