kylah schreef:nikita: 3500
jong maar met een hoop potentie.
dankje
( ze gaat voor het dubbele nog niet weg
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kylah schreef:nikita: 3500
jong maar met een hoop potentie.
( ze gaat voor het dubbele nog niet weg
)
) frostyxxx schreef:Mooie pony Chesty! Kun je zeker een hoop voor krijgen. Maar een 10/11 jarige pony is in de top van zijn leven. Mag ik dan vragen waarom jij een Z2 dressuurpony (meerdere malen Utrechts kampioen, ook in Z1) die dus in de top van zijn leven is en ook nog eens goed kan springen en crossen op 4000 euro taxeert? (Niet aanvallend bedoeld hoor)
en dat ie z dressuur is, dat is echt heel goed!! ik denk dat je er dan wel ong. 9000/10.000 voor kan vragen...
( ik had namelijk in alle snelte niet alles gelezen
)

BasiNami schreef:Donderdag heb ik mijn New Forest merrie gekocht en ik ben benieuwd hoeveel jullie denken dat ik voor haar heb betaald!
Naam: Gideon's Tessa
Vader: Klootwijkhoeve's Walter (prestatiedekhengst)
Moeder: Sânbuorster Minke (ster)
Vader van vader: Shining Starr Aristo
Vader van moeder: Jasper
Leeftijd: 2,5 jaar
Stokmaat: ong. 1.40
Prestaties: Nog niks
Ik ben heel erg benieuwd!

3000/3500 ongeveer denk ik

ben super trots op haar 

dat geld dus ook met longeren zo maar dat gaat nu wel goed
word regelmatig bekapt moet eerlijk zeggen dat hij al meer dan 4 maand niet meer bekapt is omdat ze nog steeds kort zijn.! maar dat schilt wel in de beurs
Kan ook goed met Paarden & pony's opschieten zoals in de wei of gewoon.! loopt soepel, fijn karakter, luisterd heel goed na je stem! kan de spaanse pas ook etc
Hij was heel erg sterk in de mond, en was mager, bleek dat die haken op de kiezen had, waardoor de paardentandarts net is geweest
Hij wil meestal voorop met buitenritten vind hij heerlijk.! Springen vind hij echt super cool, gaat die met een speer over heen met de oortjes na voren, Het is echt een pony die wel voor je werken wilt en hij heeft daardoor er ook plezier in, Nou dit was het wel zo beetje lang verhaal 

Pasha schreef:Ik ken idd... ook wel wat hengsten de met 5 cijfers voor de komma nog niet verkocht worden hoor

Daarmee zet ik hem nu nig eens met mijn ander pony er ook bij
(ik hoop nu op meer reacties)

en mijn teugels zijn normaal korter