wij hebben 3 paarden, rachel, igor en unique. igor word niet meer op gereden omdat hij al 27 jaar oud is. unique is van mijn zus, dat is een 11 jarig kwpn ruin, in de klasse m2 bij de vorige eigenaren. nu met mijn zus B+2 ( 182 & 194). en rachel
haha jaa, en op die 1e foto zit volgens mij haar kogelbeschermer verkeert...
_nvds
Geplaatst: 12-02-13 15:12
Hahahha
Felien_Kyra
Geplaatst: 12-02-13 15:31
ik heb 2 paarden, nouja 1tje die ik echt vast rijd, de ander is van mijn zus.
Sandor is mijn eigen pony, een 7 jarige ruin. en Nox (Nocturnal Grey) is het paard van mijn zus. een 17 jarige kwpn ruin.
Nox rijd ik oook wel eens maar dat is niet heeel vaak. ook doe ik aventoe een lesje met hem aangezien je van hem erg veel leert omdat hij zelf al veel kan. ___
net even wezen poetsen en alle paardjes naar binnen gedaan. nu even niks doen en wachten tot k moet werken. ;p
Ik heb 4 pony's allemaal Foresten Dominique 9 jaar alweer zondag jarig geweest Kantje's Bodea 6 jaar Daylynn 9 maanden Veni Vidi Vice 9 maanden
Me2 gisteren heb ik zes appels geschild en in de magnetron gedaan met een hele laag kaneel en suiker . Heb de hele dag geen honger meer gehad. Edit: verkeerde quote whoops
Regendans
Geplaatst: 12-02-13 21:05
haha, dat is echt lekker! de helft van mijn lijstje is er niet meer van gekomen
Zo nu even mijn laarzen schoon maken, rachel poetsen, en vlechten, ik wil kijkebn of er weer knotjes in kunnen, dan de paarden de paarden naarbuiten gooien, mesten, spullen naar binnen nemen om schoon te maken, en vanavond of vamiddag gaan rijden! Lekker middagje maar eerst een appel met kaneel ensuiker . Ow misschien is het ook wel makkelijk als ik zo ga aankleden :`)
wat dikgedrukt is heb ik gedaan
morgen ga ik eerst naar den-boch met mama, dan doe ik die dingen die eigenlijk vandaag moesten
heb ook nog foto's gemaakt van rachelle, ik ga zo dus ff spame!
Toevallig Noor me moeder vroeg gisteren nog of dat we samen naar de den Bosch gingen woensdag haha, ik weet niet of we nog gaan, maar vond het even heel toevallig haha
dat is mijn lijstje wat ik wil kopen als ik weer op wedstrijd ga, of in iedergeval, een hele mooie wedstrijd set!
ofja, dekje en handschoenen heb ik al.
als ik weer op wedstrijd ga, ga ik eerst sparen voor het jasje! die kost 250 euro ( of 260 euro, ik weet het niet meer ) die moet ik van mama zelf kopen maar dan krijg ik van haar die plastron en haarnetje, ik heb alleen nog een mooi jasje dus ... die laarzen ga ik halen als ik nieuwe ga laarzen kopen die cap als ik een nieuwe cap moet en in het blauw start
en droom,droom,droom! eerst is beginnen met staren denk ik
ik heb mezelf al belooft, als ik naar het l2 mag ga ik dat jasje halen! dan komt de rest vanzelf!
Die laarzen en broek heb ik! Haha Erg mooi jasje! Wow Verder lijkt alles heel veel op mijn wedstrijd set heb ook alles donkerblauw met wit haha Hou zoveel van blauw haha
esmee! dan kun jij me eindelijk antwoord geven op mijn vraag! piepen de laarzen? omdat de binnenkant ook van lak is heb je een foto van je wedstrijd set?
Nee ze piepen helemaal niet, hier was ik in het begin ook heel bang voor maar nog geen piepje gehoort haha ik ga even alles bij elkaar zoeken van mij set en dan zal ik die hier even plaatsen haha
Regendans
Geplaatst: 12-02-13 22:33
ah, eindelijk! nu kan ik ze met een gerust hard gaan halen, teminste als ik weer geld heb ik heb door de jaren heen iets te veel geld uit gegeven aan kleding en dekjes
Nou het wil niet echt lukken ik zal het wel even uittypen,
Donkerblauw wedstrijdjasje pikeur Scarlett Donkerblauwe gpa titium cap Easy rider witte rijbroek met leren zit Lak laarzen van mondoni Witte plastron weet zo niet waarvan met swarovski plastron speld Haar donut met kralen netje Donkerblauwe handschoentjes Donkerblauw oornetje van eskadron Wit dekje weet zo niet waarvan maar daar staat me sponser op Donkerblauw zweetdeken met ook me sponser erop Trailerdeken ook donkerblauw en met sponser Uh verder weet ik zo niet haha