Mar ik ben vanochtend naar de kaak chirurg geweest, en alles ziet er mooi uit! Morgen het gips eraf, en als het dan lekker voelt mag ik zelfs weer op het Lissy !
bedankt iedereen ik zal vanavond wel weer niet kunnen slapen... en vanacht had ik ook maar iets van 3 of 4 uurtjes geslapen heb zonet al heel veel spullen van Blacky schoongemaakt en klaargelegt enzo : (
Luca -» wat super dat je morgen (waarschijnlijk) weer kan rijden!!!
Hoe is het met mijn allerliefste NF-liefhebbers? Ik lees hier dat Blacky weg gaat morgen?
Verder niets bijgelezen, zijn iets teveel bladzijdes. Dus als er nieuws is, fill me in, van ongeveer 1,5 maand.
Even een update van mij, ben dus 16 september vertrokken voor een vakantie in Centraal Azië. Begonnen in Turkmenistan, dan Oezbekistan, Kazachstan, China, Kirchizistan, en weer Kazachstan. Laatste dagen ziek geworden, en daar ben ik nog niet helemaal van beter, vandaar ook dat ik dus al lang niet meer langs ben gekomen.
Nieuws van het paardenfront heb ik niet zo veel. Neon is al lekker dik aan het worden, en gaat richting halverwege de dracht. Devdan wordt naar alle waarschijnlijkheid zondag naar België gebracht om ingereden te worden. Concorde is nog steeds niet gecastreerd, maar staat op de nominatie voor 1 dezer dagen "hakkie takkie weg zakkie". Verder staan Michael en Queen lekker in de wei te genieten van de winterstop met Neon. Rose wordt doorgetraind, evenals Easter Boy. Op dit moment begonnen met het longeren van Noble Dream, een 3,5 jarige hengst die echt een draak is op stal. En zaterdag heeft Black King, een 4,5 jarige hengst voor het eerst in de kar gestaan, doet het heel erg goed. Devdan loopt dus achter op zijn opfokmaatjes Noble Dream en Black King, moet dus nodig aan de bak.