[HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 01:39

@ Liez: Zie mijn gezocht topic :D

@ Birgit: Ah haha dat heb ik ook, ik bestel veel via internet. :P Hoef ik er niet helemaal heen (alhoewel dat wel leuker is). Jammer dat het vrijdag wat minder ging, kan gebeuren!
Rot dat je weinig tijd hebt dalijk. Wel lief dat je zus hem dan even rijd, dan onthoud hij wel dat hij moet werken met een zadel op zijn rug.. :D

@ Eikeif: Supper dat het zo goed gaat zeg, wat leuk joh! Gefeliciteerd met de 4e plaats!

Judy was vandaag niet zo lekker. Had eerst een kleine ondertemperatuur n wou steeds liggen, zag er ook futloos uit (is niks voor haar!) en keer nergens van op. Wou ook niet eten. Toen heb ik een uur flink gestapt met haar en later was haar temperatuur gewoon weer op 37,5, at ze weer en ging ze niet meer liggen (net nog met staleigenaar gebeld, die keek nog een x aantal keer). Dus gelukkig niks aan de hand, mevrouw stond weer te springen in haar box! en had ook goed gemest en gegeten. Even kijken hoe het morgen eruit ziet. Dan gaan we ook foto's maken met dr dekentje :+:

_BlackPearl_

Re: [HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:16

Fieke: Top gedaan!

Leonie: Gaaf he! Zal het ook doen als ik jou was, is toch wel gaaf en je mag het nu tenminste. Heb even zitten nadenken, maar weet zo niemand die zn hoedje kwijt wil..

Jorine: Ohjee, arme pony :(:) Gelukkig voelde ze zich alweer snel beter, en hopelijk zal ze nu ook weer helemaal 100% beter zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:37

Ja, mevrouw is weer helemaal fit. Misschien gister gewoon een beetje krampjes. Wel fototoestel vergeten _O- Maar heeerlijk gereden !! Nu voor de 1e keer galop echt meegepakt, ze vind het nog moeilijk om haar balans dan te houden maar ging echt supper! Daarna haar staart gewasssen, en beentjes, wat doet ze, gaat ze 2x poepen op de wasplaats, spetterde helemaal in het rond _O-

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:52

Fijn dat het zo lekker ging! Top!
Haha en lekker hoor :+

Ik heb mijn eerste tentamen en mijn projectverdediging overleefd :) Die verdediging had ik vandaag, en hebben we gehaald! Mijn dag kan niet meer stuk! :D
Helaas is daardoor mijn motivatie voor verzekeringsleer nog verder gedaalt. Heb daar morgen mijn tentamen van, maar heb daar nog veel voor te doen :o Daarna wel lekker 'weekend', en volgende week weer verder met de tentamens. Dat lange weekend zal dan ook leren, leren en leren inhouden helaas.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:40

Super dat die weer fit is Jorien!
Nog even succes met leren Birgit! Daarna ben je er weer een tijdje van af.

Heeft iemand hier ervaring met Management &Organisatie.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat ga doen.
Is het erg veel rekenen en moeilijk?

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:47

Ik heb geen M&O gehad, en baal daar juist hard van. Met mijn opleiding (bedrijfseconomie) heb ik een dikke achterstand qua kennis doordat ik geen M&O had gekozen.
Het is soms wel veel rekenwerk volgens mij, en tja wat is moeilijk, denk dat dat er maar net aan ligt of het vak je ligt of niet.
Heb je een beetje een idee welke kant je later met een opleiding op zou willen? En waar zit je nu nog een beetje tussen te twijfelen?

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:50

Brigit,
Welk profiel had je gekozen?
En wat waren je extra vak(ken)

Ik moet namelijk ook een profiel kiezen, incl. vakken en de hele reutemeteut.
Dus moet een een beetje verdiepen in wat ik wil enzo ;)

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:23

Ik had E&M,
weet zo niet meer hoe het allemaal inelkaar zat qua verplichte vakken enzo, maar ik had in ieder geval: economie, ak, geschiedenis, kunst, wiskunde A.

Als tip heb ik vooral dat je er niet al te veel over moet gaan stressen. Als je uiteindelijk een beetje een idee hebt van welke kant je op wil dan heb je opzich al best snel door wat je daarbij wel en niet wil. En met zo'n profiel kan je dan nog allerlei kanten op als je over een paar jaar een opleiding wil gaan zoeken :)
Je moet nu vooral kijken wat je het leukste vakken vindt en wat je het beste ligt.
Vond het trouwens in de 4e toen ook een stukje leuker worden met school. Je bent een paar rotvakken kwijt (ik haatte talen, dus zo was ik heeel blij geen duits en frans meer te hebben), en je hebt meer uren van die iets betere vakken (niet dat je het dan helemaal geweldig gaat vinden, het blijft school ;) maar je rooster wordt wel een stukje interessanter).

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:16

Oo okee dankjewel. :D
Ik weet al wel welke kant ik op wel. En ik ga ook E&M kiezen.
Alleen weet ik nog niet zo goed of ik nou allebei de talen ga doen of 1 taal en M&O.

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:16

Ooooo jongens ik ben ook weer eens een keertje op bokt te vinden, maar wat een schande dat dit topic nog steeds niet vol is haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:39

Yeaaaah birgit. Het gaat echt te goede kant op! Nog eff doorbijten en het zit er alweer op!

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:53

Goed bezig Birgit! :D Ik heb mijn tentamens vorige week allemaal gehad dus deze week ben ik even vrij! Maar projectverdediging is best lastig ofniet?

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 15:33

Ja kan best lastig zijn omdat je vragen krijgt die ook een stuk verder weg bij de onderwerpen liggen. En deze keer waren wij als groep een adviseursbureau die een heel plan hadden opgezet voor het opknappen van een bedrijf en we hadden het hele bedrijf onderzocht qua financiën enzo.
Elke week van het blok hadden we al grote opdrachten moeten maken en inleveren, en in de laatste twee week hadden we dan een eindopdracht. En die verdediging gaat dan eigenlijk om de eindopdracht die je dan met het bedrijf moet bespreken. Eigenlijk komt alles uit voorgaande weken dan terug, en daarbij komt dan ook alles aan bod van alle vakken die je in dat blok hebt.
De verdediging zelf is best lastig omdat je voor best ingewikkelde vragen wordt gezet die je dan maar per direct moet zien op te lossen. Zelf word ik daar niet echt zeker van :Y)

Vandaag weer een tentamen gehad, maar denk eigenlijk dat ik hem niet gehaald heb. Wordt best streng gerekend, en vond er toch wel wat dingen bij zitten dat het twijfelgevallen waren tussen verschillende dingen. Rechten en verzekeringen enzo liggen mij nog niet echt..
Nu nog maar 1 groot/zwaar tentamen te gaan en dan nog twee 'kleintjes', allemaal volgende week.

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 15:34

En Lucaaa!! Dat is wel heeeel erg lang geleden zeg :+
En klopt, het is echt slecht, we zijn nog nieteens op de helft!

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 15:44

Ja bij zo een verdediging halen ze voglens mij volledig je hele plan onderuit of niet? pff en dan kan je echt rot vragen verwachten! Ik snap precies wat je bedoelt!

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:58

Ja, en dan word het ook zo vertelt van los de foutjes terplekken maak op. En dan bedenk je een oplossing, kregen we nu ook een keer ergens op te horen: 'Ja, en dat zijn dus jou'n dromen? Gebaseerd op niks, en je hebt het nergens staan', ja u zei toch net dat we iets zelf moesten bedenken :\
En inderdaad echt van die rot vragen die je verder krijgt :j

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:05

Pfff maar goed dat jullie het wel gehaald hebben! :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:16

He meiden! Hoe gaat het hier?
Ik verlies jullie zo af en toe uit het oog... oepsie!

Heb nog wel een leuk topicje voor als je wilt lachen:
[ITP] Crazy poown!!

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:53

Ik ben vanavond naar oefenparcour geweest :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:04

Ik las het!
Ging goed he?

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:13

Jawel :D

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:13

Mooie trouwfoto's heb jij trouwens :oo!!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 08:50

Dank je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:03

Wat is het weer rustig hier!
Even knappe pony showen:
Afbeelding
:+: