[HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:06

Wat super zeg dat het zo goed gaat! Je hebt er zo te horen echt een topper aan. :D

Wat gek dat je geen antwoord terug krijgt op mail.
Alles moet nu via de mail gaan en ik heb soms ech het idee dat wat ik mail niet aankomt.

Je krijgt ook geen mail terug dat je weet of je erbij zit. Begrijp wel dat dat moeilijk is voor secretariaat , maar als blijkt dat je er niet bijzit kan je je nog inschrijven voor ander wedstrijd.
Dus nu mail ik er achteraan om te vragen of ze hem hebben ontvangen etc.

lisaislisa

Re: [HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:09

@ Lisa: dat doe ik ook :) En vraag om leesbevestiging.

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:17

Ja ik krijg nu ook mn twijfels of het wel aankomt.. Maar iemand anders had ook gemaild, omdat haar aanmelding niet klopte. Maar zij heeft ook nog niks terug. Dus wie weet. Maar als ik morgen nog geen mail terug heb dan bel ik er even achteraan.
Is een wedstrijd voor een competitie, vandaar dat ik het wel leuk zal vinden als ik daar heen kan. Heb voor de tweede wedstrijd van die competitie af moeten zeggen, en waarschijnlijk hebben ze dat verkeerd gelezen en dachten ze dat ik direct alle drie niet meer mee zou rijden ofzo..

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:30

oka jammer.

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:21

Beide lisa's gefeliciteerd met de behaalde resultaten! En Birgti wat goed dat het goed gaat met Kas! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:38

_BlackPearl_ schreef:
Gaat heel goed met hem :)
Ben nu 1x officieel gestart, voor een week geleden, en dat heeft hij heel braaf gedaan :) Hij was helaas toen heel onrustig met zn hoofd, wat ik niet kon oplossen. Was waarschijnlijk wat spanning, want met trainen heeft hij dit nooit zo erg. Maar we hadden en winstpunt, en hij was weer zo braaf, dus ik ben gewoon heel tevreden. Hij heeft ook nog niks beleefd eigenlijk.
Verder gaat hij heel snel vooruit. Hij leert ook echt snel, en veranderd best wel. Vorige week met les liep hij echt super, hij had nog nooit zo super lekker gelopen.
Hoop komende vrijdag weer op wedstrijd te gaan, maar ik sta helaas niet op de startlijst (had hartstikke optijd aangemeld.. En nu krijg ik maar geen antwoord terug op mn mail..). En sowieso rijden we zaterdag een oefendressuur mee op de vereniging. Niet echt een fijne planning, maar wou eigenlijk zaterdag wel heen omdat het toch zo dichtbij is en echt een goede ervaring voor hem. Daarbij hebben we nadietijd overleg met het jurylid. Datzelfde heb ik vorige jaar ook met Omar meegedaan, en was met hetzelfde jurylid. Heb daar veel van opgestoken, dus ik hoop er dit keer ook weer veel van te leren :) En dat paard er ook van leert natuurlijk.

Pfft wat vervelend zeg, dat je misschien niet komende vrijdag dan kan starten.. Maar wel goed dat hij het zo supper braaf allemaal doet!
Gaat toch alweer snel tussen jullie!

Judy is zeker een pony waarvan ik veel ga leren, en ik hoop dat we samen ook nog wat dingentjes leren haha! Het is echt een heel ander type
dan ik gewend ben, dus dat is ook wel weer heel leuk natuurlijk..

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:07

Lekker wennen aanelkaar en dan kom je binnenkort echt wel op een punt dat het aldoor goed gaat en jullie elkaar beide fijn kunnen aanvoelen.

Ik hoop ook dat ik er nog bij kan. Ben benieuwd. Ach, opzich ook geen ramp als ik er niet bij kan maar dan is het wel jammer dat we de competitie direct ook niet meer mee kunnen rijden.
Ja ik sta eigenlijk ook wel te kijken dat het allemaal zo snel gaat met mijn toppertje. Kan hem al zo goed aanvoelen. Toen we op zoek waren naar een jong paard was het idee dat je misschien geluk kon hebben dat we in de zomer weer wedstrijden zouden kunnen rijden, maar de grootste kans was dat het een winter later zou worden. In januari hadden we direct afgeschreven. En nu start ik toch in januari :+ Wou niet te overhaast, maar paard liet al wel snel merken dat hij er wel klaar voor zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:11

Zou inderdaad wel jammer zijn, nu het toch allemaal zo'n vaart heeft. Hij is ook wel heel leergierig he?

Kijk, hele slechte foto's, zijn met mobiel gemaakt.. Het is de linker. Met die ander (Jerry, ook een New Forest, weet niet of daar ook arabier in zit moet ik ff navragen) gaat ze wel lopen voor de kar!
Afbeelding
Afbeelding

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 17:37

Wow, dat hoofd met die hals lijken echt sprekend op een pony van een vriendin van mij :+
Leuk ding he!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:04

haha ja echt? Heb je daar een foto van? Ze lijkt best klein op de foto trouwens, maar is toch echt 1.50 :P

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:17

Nee heb daar zo geen foto van helaas,
Zo die hoogte had ik haar ook niet geschat nee. Nu is het op een foto altijd lastig te zien, en dan ook nog lekker dik ingepakt in dekentjes. Maar had haar die 1.50m echt niet geschat!

Ik ga zo weer naar groepsles op de vereniging met paard. Ben benieuwd, zal wel niks gaan worden want zelf heb ik gewoon echt een rotdag.. (mobiel stuk, gefrustreerd door groepsleden van mijn project die weer niet hebben gedaan, en herkansing van presenteren niet gehaald waardoor ik die een blok later weer opnieuw moet doen en daarbij begin te stress of ik dit jaar wel kan gaan halen. En, daarbij beginnen de tentamenweken maandag weer! En ik heb geen idee hoe ik al die stof in mn hoofd ga krijgen als ik ook nog al die opdrachten af moet krijgen)
Ga denk ik niet meer zaterdag naar die oefendressuur, vind het jammer maar heb mn tijd echt wel even nodig.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 23:57

Nee he! Ze is nu natuurlijk ook nog wel erg puppy, bijna geen bespiering ook. Werken we nu wel hard aan! Ze is nu natuurlijk pas 3,5 en is op haar derde zadelmak gemaakt, maar heeft toen een tijdje eigenlijk stil gestaan wegens angst van de amazone met rijden. Wel jammer want het ging tussen hun eerst goed, maar toen was ze toch angstig voor judy geworden. En nu rijden we 3x in de week, soms 10 minuten soms een half uurtje, ligt er maar net aan. Zodra ze ontspant en dit eventjes laat merken, stop ik. Vandaag eerst (eigenlijk te lang) gelongeert, toen kwam er iemand die even leuk met een kar van alles ging doen (grote lampen er ook op enzo) dus nog niet erop gestapt, ze was veelste gespannen. Dik een half uur gelongeert dus.. En voor het idee er nog even 3 rondjes op gestapt, deed ze braaf dus gelijk eraf. Verder longeer ik haar, soms met bijzet, 1x in de week en voorderest heeft ze vrij, staat ze lekker lang los met d'r maatje en soms even aan de stapmolen.

Oeh dat is vervelend inderdaad.. Ik had vrijdag ook een rotdag en toen ging het ook kl*te met rijden, bracht die spanning van mezelf echt over pft.. Vervelend he als anderen hun werk niet doen en jij alles toch goed probeert te doen. Maar misschien is het ook goed om eventjes te ontspannen zaterdag? Weet niet hoelaat/hoever het is etc. maar dan zou je misschien daarna/zondag goed kunnen leren voor maandag.. En probeer gewoon veel (evt. kleine) samenvattingen te maken, doe ik ook altijd met veel leerstof...

Ik heb nog stééds geen stage en moet over 2 weken gaan stagelopen!! Heb echt nu elk adres gebeld, allemaal vol/niet mogelijk... Pftt..

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:21

Dat is heel goed om zo te beginnen :)
Wel net vervelend dat ze nu net met die kar bezig waren, waardoor je eigenlijk niet meer echt op dr kon rijden.

Heb nu het bericht gekregen (eindelijk) dat ik vrijdag kan starten :) Dan blijf ik zaterdag wel thuis.
Is inderdaad altijd heel goed voor mij om eens even te ontspannen tussendoor :) Dat van zaterdag is bij onze vereniging, dus best dichtbij. Maar mn zus en moeder organiseren het, dus dan zijn we er flink lang..

Aaah dat is echt vervelend! Hoop voor je dat je snel een plek gaat vinden! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:34

Oh heerlik dat je toch ff kunt starten birgit! Maakt niet uit dat je er zo lang bent, geniet lekker ervan! Leren kan je de volgende dag gelijk weer doen, nu moet je genieten :D.

Ja vandaag ging het weer supper, alleen even een onverwachts huppeltje dus mn pink schoot weer bijna uit de kom (doet die snel hoor) maar heerlijk door kunnen rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:25

En het gaat nog steeds lekker! :D Al gaat mn geld er nu wel doorheen. :Y)
Eventjes wat nieuwe dingen gekocht, vanaf afgelopen vrijdag (in 1 week dus!!)
- Bruine leren laarzen (vorige week)
- Bruine sporenriempjes, mijn sporen hadden zwarte.. (!!) Dat kan natuurlijk niet. Ik rijd niet met sporen, zit ook niet in de planning maar toch! (vorige week)
- Nieuw HH halster met touw (gister)
- Anky Kaki (eergisteren)
- Anky Jeans (eergisteren)
- PK Alcapad Grijs (gister)
- Pagony Concours donkerblauw (vorige week)
- Pagony Concours lichtblauw (vorige week)
- Norton peeskappen+strijklappen met bont (vorige week)
- Eskadron springschoenen met bont (vorige week)
- Nieuwe neusriem, Judy heeft nu echt een geweldig gemixt hoofdstel! Zonder sperriem, die is overbodig. Staat echt mooi! (gister)
- Pavo Summerfitkoeken komen eraan dit weekend (komen nog)
- 2 nieuwe zwepen (gister)
- Nieuwe rijbroek (vorige week)

:o Maarja, werk er hard voor! In de kerst ook extra gewerkt, dus mag ook wel!

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 10:54

Zoo jij hebt veel gekocht, :D

Vandaag springles hopelijk is de bak nog goed.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:18

haha veel gekocht :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 03:56

Jep, en ik ben nog naar heel veel opzoek haha. :P
En hoe is het gegaan?

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:32

Ik koop het liefste ook elke week heel veel , maar ik ben aan sparen voor een springzadel. :D
Wat wil je nog kopen Jorien?

Springles ging echt super! Hij sprong erg goed gisteren!

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:51

Zo he, wat een inkopen Jorine! Erg leuke dingen er weer bij geshopt!

Pff ik heb nieteens tijd om te shoppen.. Stomme school.. Komende 2week zit ik aan een stuk door met mn neus in de boeken. Ik wil echt zo veel mogelijk gaan halen deze periode.
Over 2week moet ik echt nodig de stad in want mn kast is gewoon bijna leeg :+ En ik mag al bijna een half jaar naar de kapper, maar ik heb er gewoon geen tijd voor _O-

Super dat het zo goed ging Liza!

Kass ging helaas slecht vrijdag :o Ach, kilometers maken en volgende keer zweep en/of flinke sporen mee O:)

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:09

Wat jammer dat het niet zo goed ging Birgit!

Bij mij hetzelfde Birgit! Ik zit niet in het laatste jaar maar vrije tijd heb ik nu al bijna niet.
Doordeweeks heb ik bijna geen tijd om te rijde omdat ik alleen maar toetsen heb.
Zometeen kan ik ook weer gaan leren :o .

vandaag op de club w complimentjes gekregen dat we zo hard vooruit gaan. :D Is erg leuk om te horen!

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:27

Super Liza, en natuurlijk ook erg leuk om dat te horen te krijgen!
Ook succes met leren!

Ik zal de komende 2week ook maar weinig tijd hebben om te rijden. Aardig wat tentamens en moet daar flink veel voor leren.. Nu wil mn zus me gelukkig wel helpen door hem een keertje te gaan rijden. Leek haar sowieso wel leuk en handig om eens aan te voelen hoe hij nu is, en om te kijken of zij een oplossing wist voor wat dingetjes. En verder ga ik maar veel longeren dan, scheelt toch even wat tijd. Maar nu heb ik over 2week wel een wedstrijd, dus ik ben benieuwd hoe dat dan zal gaan..

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:37

Wooow, ik ben hier echt al vet lang niet meer geweest :o
Dus maar weer eens een update!

Ik rij nu gemiddeld zo'n 1x in de 2 weken een wedstrijd (springen) en dat gaat echt super goed!
Emiel doet echt super zijn best!
Hij weigerd nooit en laat alle balken erop liggen (tenminste als ik niet domme dingen doe)

2 week geleden hadden de kring kampioenschappen, Emiel deed het toen echt heel erg goed.
Hij liep mooi, was makkelijk te rijden en deed echt zijn best.
Alleen in het parcours zat ik te dromen... :o Ik reed dus zeg maar zo de hindernis voorbij :Y)
Als ik dat niet had gedaan, mochten we sowieso door naar de regionale...
Maarja...

Afgelopen woensdag had ik wedstrijd in Hardenberg (Paard2012)
Er zou voor de B-D nog parcours verkennen zijn, na de prijsuitreikeng van de B-C, wachten tot het 2e parcours klaar was en het slepen van de bak.
Maar zoals je al wel snapt, het is niet omgeroepen, de bak was niet gesleept, op het 2e parcours hebben ze niet gewacht en het parcours verkennen was al geweest.
Ik dik gestrest van de pony afgestapt, aan de bakrand parcours verken, snel de pony weer op en heel snel inspringen (ik zou namelijk na parcours verkennen gaan inspringen, dus daar was ik ook al veel te laat mee)
Toen moest ik al het parcours in, intotaal 2 balken en 1 weigering maar echt 100% mijn fout.
2e parcours kon ik gelukkig wel verkennen (zaten ook nog wat fouten van de organisatie)
en zijn daar 4e geworden *\o/*

(& nu maar ff lezen wat jullie in de tussentijd gedaan hebben :o )

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:40

Mooizo!

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:44

Jeeeeeeetje! Wat een inkopen! :D

Ik ben nu hard opzoek naar een dressuurhoedje. Ik heb eerst zitten twijfelen omdat ze waarschijnlijk worden afgeschaft. Maar als ik een wat goedkopere of 2e handsetegen kom wil ik hem toch wel kopen! :o