Gaat heel goed met hem

Ben nu 1x officieel gestart, voor een week geleden, en dat heeft hij heel braaf gedaan

Hij was helaas toen heel onrustig met zn hoofd, wat ik niet kon oplossen. Was waarschijnlijk wat spanning, want met trainen heeft hij dit nooit zo erg. Maar we hadden en winstpunt, en hij was weer zo braaf, dus ik ben gewoon heel tevreden. Hij heeft ook nog niks beleefd eigenlijk.
Verder gaat hij heel snel vooruit. Hij leert ook echt snel, en veranderd best wel. Vorige week met les liep hij echt super, hij had nog nooit zo super lekker gelopen.
Hoop komende vrijdag weer op wedstrijd te gaan, maar ik sta helaas niet op de startlijst (had hartstikke optijd aangemeld.. En nu krijg ik maar geen antwoord terug op mn mail..). En sowieso rijden we zaterdag een oefendressuur mee op de vereniging. Niet echt een fijne planning, maar wou eigenlijk zaterdag wel heen omdat het toch zo dichtbij is en echt een goede ervaring voor hem. Daarbij hebben we nadietijd overleg met het jurylid. Datzelfde heb ik vorige jaar ook met Omar meegedaan, en was met hetzelfde jurylid. Heb daar veel van opgestoken, dus ik hoop er dit keer ook weer veel van te leren

En dat paard er ook van leert natuurlijk.