Mijn anti-klit is ookal weer op zij toen net nog tegen me vader 'ik moet snel weer naar de winkel voor nieuwe anti-klit' haha heel misschien mag ik naar de divoza haha
Ik zit ook altijd op de ipad en upload ze dan via imageshack en dan op direct link klikken en dan de adres balk kopiëren en dan hier plakken en in die [] zetten anders weet ik het ook niet
leuk dekje! en vrolijke sokken! ik ga waarschijnlijk morgen even naar divoza en dan een nieuwe cap kopen
Vandaag helaas niet kunnen rijden omdat de bak bevroren was, de dagen hiervoor kon je telkens 'smiddags nog rijden omdat de zon op de bak had geschenen maargoed die was er vandaag en gisteren niet
Hopen dat ik morgen weer kan rijden en anders even aan mijn vader vragen of hij mee wilt rijden naar de ponyclub om daar in de binnen bak te rijden.
Vandaag Ben ik gaan rijden. Had van 3 tot half 5 tijd, dus om 10 over was ik klaar. Ging ik nog even mijn cap pakken, kom ik terug . ze opeens alle manege pony's in de bak aan het losgooien in de binnenbak. Nu hebben we er twee maar er is maar èèn ingang voor twee Bakken en ze stonden in de bak met de ingang. Om 10 over vier kon ik eindelijk de bak in.. Heb er denk ik 15 min. Opgezeten Maar ja.. Morgen weer
Zo nu even mijn laarzen schoon maken, rachel poetsen, en vlechten, ik wil kijkebn of er weer knotjes in kunnen, dan de paarden de paarden naarbuiten gooien, mesten, spullen naar binnen nemen om schoon te maken, en vanavond of vamiddag gaan rijden! Lekker middagje maar eerst een appel met kaneel ensuiker . Ow misschien is het ook wel makkelijk als ik zo ga aankleden :`)
Regendans
Geplaatst: 12-02-13 12:51
esmee_akker schreef:
Zwart nee, Noor hoeft echt niet vind ik zielig voor je