[HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lisaislisa

Re: [HK]Wij zijn anders dan de rest,NFboel4 is beter dan de rest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:49

leuk paard zeg!

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:54

indd leuk paard!

ben echt blij met hoe Sandor het vandaag deed;
het longeren ging echt top! hij begint al steeds beter
naar de commando's te luisteren enzo :D

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:59

Dankje :)
Hoop dat hij snel een uitdij-en-groei-momentje krijgt, pas ik er nog even iets mooier op (hij toont zoveel kleiner als hij in het echt is).
Komen ook al steeds wat meer spiertjes op :) Komende week eindelijk weer eens priveles van mn oude instructrice, ben ik ook echt weer aan toe. Door haar word ik altijd nog even extra gedrilt. Krijg ze de eerste keer Kassje te zien, dus ben ook wel benieuwd wat ze er van vind.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:05

qua grootte zie ik op de foto's inderdaad niet zoveel verschil tussen hem en Omar...

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:11

Leuk paard Birgit.
Denk indd dat als hij nog iets meer spieren krijgt hij wat groter gaat tonen.

Gisteren wedstrijd gehad allebei de parcoursen een balkje , maar heb heel fijn gereden!

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:33

Terwijl Omar 1.52m was (en ook niet groot toonde) en Kass is toch echt 1.67m :+
Maar dan was Omar wel smal, maar wel flink in de spieren. Kass groeit al iets in spieren, maar er mag nog flink wat bij en hij mag nog flink gaan uitgroeien want het is ook in bouw een echte puppy.
Ik ben nogsteeds erg benieuwd hoe hij over sowieso een half jaartje al zal zijn.

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:35

Netjes gedaan Lisa, en helemaal fijn als je ook gewoon lekker gereden hebt :)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:07

_Liez schreef:
Gisteren wedstrijd gehad allebei de parcoursen een balkje , maar heb heel fijn gereden!

mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:00

Ik kan gewoon bijlezen, jej :D
@ Birgit : Dat is inderdaad vervelend dat het zo lang duurt, ookal heb je nu wel de tijd om je startkaart & kassie’s 2e prik te regelen. Hoop dat het snel geregeld is!

@_Liez: Supper dat het zo goed gaat met jou en Whiskey!
@ Birgit: Ik vind hem zo leuk, hij past ook echt bij je. Het straalt ook echt van kas af dat hij het leuk vind om te werken, fijn om dat te zien. Enne, je houding is helemaal niet zo beroerd, dat denk je alleen maar. Komt allemaal gewoon weer goed joh!
@ Felien_Kyra : Fijn dat Sandor goed liep met longeren!
@_Liez: Supper, komt helemaal goed met jou en Whisper!

Met mij en Lilian gaat het ook steeds beter. Steigeren doet ze niet meer, wel af en toe nog nijdig en stilstaan maar het hele steigergebeuren is over denk ik. :) Dus we gaan de goede kant op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:32

Lil was lekker fris net, even lekker gereden! Paarden gingen het land even op, en lil wou graag mee dus die ging ook rennen haha. Daarna ging ze ontspannen en hebben we nog fijne rondjes kunnen maken, :D

Krullenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 17:31

Ik had me een paar bladzijden terug al gemeld, maar had het toen erg druk met school. Verslagen maken en profielwerkstuk inleveren...
Ik zie hier leuke paarden en pony's voorbij komen. Yentl is gisteren even door de osteopaat losgemaakt. Ze zat op veel punten vast en ze vond het niet altijd even fijn wat de osteo deed. Voelde me daarna best wel schuldig, omdat ik altijd maar dacht dat ze lui was en niet graag wilde werken :O. Hoop dat het echt een postief effect heeft op het rijden. Moet alleen nog een weekje wachten voordat ik er weer op mag.

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:37

Jorine: Dankje :+:
Super dat Lil nogsteeds beter gaat!! Vind het echt knap van je dat je hebt doorgezet! Fijn dat ze vandaag ook weer fijne stukken had :)

Hopelijk heeft het geholpen Kyara. Waarschijnlijk zal je eerst dat idee niet hebben omdat er een grote kans is dat Yentl flink moet wennen aan de verandering in haar lijf, en zal je daarna opeens wel duidelijk verschil gaan merken :)

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:11

Je gaat vast vooruitgang zien ! Pony's knappen er meestal altijd erg van op!

Gisteren buitenrit met de hele club gemaakt was erg gezellig!
Wiskey was zo lief gisteren zijn vriendinnetje liep iets achter ons toen ik hem naar de wei bracht. Op een gegeven moment stond hij stil en wachtte hij tot de pony bij ons liep hij keek helemaal om van waar blijf je nou? :D
Laatst bijgewerkt door _Liez op 21-11-11 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:38

@_Liez haha wat een zorgzaam beestje ;)

Vanavond les bij de ponyclub ben benieuwd hoe die loopt; hij liep gisteren met longeren namelijk top! maarja dat is toch anders vergeleken met dat ik erop ga. -

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:03

Wat lief <3

Succes vanavond Felien

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:19

Argh ik baal nu dus verschikkelijk ik zal even alles uitleggen;
woensdag; Sandor had niks/heel weinig van zijn hooi gegegeten en hij was heeeeeel sloom.
donderdag; Sandor had weer een klein beetje gegeten maar was nog ontzettend sloom.
vrijdag; ik ging toch maar rijden want verder mankeerde er niks aan hem; dus ik rijden en toen leek het dus de heletijd of hij moest poepen en dat de hele les zo'n beetje door en toen kwam er heletijd 1 drolletje of helemaal niks.
zaterdag; leek het allemaal gewoon te gaan en hij at goed enzo.
zondag; ik hem longeren dan kon ikeven kijken hoe hij was en hij liep super!
en toen kwam vandaag; Toen we hem uit de trailer haalde liep hij al stijf; en met poetsen toen ik zijn rechterachterbeen optilde trok hij hem weg. toen gingen we rijden en het ging maar niet over dus ik ben gestopt met de les (rechterachterbeen was vooral goed te merken/zien). Maar hij at vandaag wel weer gewoon.

Nu weet ik het dus gewoon even niet meer ik laat hem morgen maar even gewoon in de wei staan en dan zal de staleigenaar ons bellen hoe hij 'sochtends is enzo. Hopelijk gaat het beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:31

Birgit: Ja ik ben er ook supper blij mee. Heb er ook alles voor over, falc zal ze niet vervangen, dat niet. Maar ze heeft echt karakter, en is nooit voorspelbaar. Stiekem is ze gewoon een soort mij... :D Ook is het een spiegeltje. Als ik me niet zo lekker voel, laat ze dat gelijk aan me merken dat ze dat niet wil door langzaam te gaan lopen, alles moeizaam te doen of juist wat vlugger. Ook als ik miet iemand sta te l*llen, mevrouw laat dat écht niet toe zo jaloers is ze ook hihi. _O-
Morgenochtend ga ik even langd (3 uur gesprek op school) en lekker even wandelen!

_miss_ky_ : Oeh dat zal vást wel wat schelen, daar heb ik wel vertrouwen in. Voor lilletje gaat er ook 1 komen, zal ze ook weer wat losser van worden! Komt helemaal goed joh! :D

Felien_Kyra: Ik zou toch even een dierenarts bellen hoor, om alles even te laten controleren. Het kan zoveel zijn, maar ik vind het niet goed klinken als een paard al 5 dagen erg sloom is, en tussendoor wel even goed is. Zou toch even een belletje plegen, kan nooit kwaad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:39

Oh en ik heb een paar weken terug zo hard gelachen he. Ik zadelde lil op voor een buitenritje en vriendlief was mee. Die zou een kleine shet meenemen aan de hand, wel zo gezellig.
Nou vriend vond het best, maar hij zei ah ik wil niet zolang lopen hoor. dus ik zeg nou dan ga jij op lil (sarcastisch :=) hij zegt nee dat nou ook weer niet. Nou ik mn cap pakken en laarzen aantrekken, ik kom terug en... :') :
Afbeelding

Afbeelding
En vlak voor deze foto zei die: ben ik nu albert zoer? :')
En ik: ja, als je nu heel stoer doet wel.. :D

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 23:51

_O- _O- _O-
Echt ge-wel-dig _O-
(ik lig hier serieus helemaal dubbel, die tweede foto vooral :') incl reactie )

Felien: Ik zou haar gewoon lekker een week stil zetten.. (had haar sowieso eerder al even twee dagen rust gegeven om het even aan te zien, maar dat is nu dan ook achteraf gezien) En als het morgen net zo is al dat het vandaag was, even een dierenarts erbij. Klinkt namelijk niet goed, als dit nu al bijna een weekje niet helemaal 100% gaat.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:34

we zijn erachter gekomen dat hij WAARSCHIJNLIJK te kort komt aan magnezium; want hij vertoond dingen die paarden die te kort daar aan komen; we gaan er anders indd zeker een dierenarts bij halen.

haha; die foto's!
geweldig _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:18

Noooou heb ik die foto's op hyves gezet, heeft hij ze er stiekem afgehaald pft. Ik vind het echt schattig hahaha! _O-

Hmm, zou het toch nog even laten controleren felien. Er zijn best wel wat dingen die het kunnen zijn, zonder zekerheid er maar niet vanuit gaan.. Hoe gaat het nu??

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:58

ik ga er zo heen dus ik zal vanavond even laten weten hoe het met hem gaat...
ik ga iniedergeval zelf nu even koorts meten. :$
tja.. bij ons is het vaak zo met de dierenarts dan zeggen ze omdat ze niet weten wat het is:
ja dan moet je maar even rustig aan doen.... ja dat snappen we zelf ook wel. :S -
maar we gaan hem idd wel bellen; en zowiezo willen we als het niet iets beter gaat/word bloed laten prikken.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:04

grappige foto 's :D

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:04

Felien_Kyra schreef:
ik ga er zo heen dus ik zal vanavond even laten weten hoe het met hem gaat...
ik ga iniedergeval zelf nu even koorts meten. :$
tja.. bij ons is het vaak zo met de dierenarts dan zeggen ze omdat ze niet weten wat het is:
ja dan moet je maar even rustig aan doen.... ja dat snappen we zelf ook wel. :S -
maar we gaan hem idd wel bellen; en zowiezo willen we als het niet iets beter gaat/word bloed laten prikken.

sterkte! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:56

Vandaag stond lilletje helaas recht overeind. 1 mm verder en we waren gewoon achterover geklapt, het was echt gewoon gevaarlijk.. Mensen van stal schrokken er ook van. Pft. Ik deed zelf echt niks verkeerd waardoor ze zo 'boos' kon worden of iets, dus heb ook even gezegt dat ze medisch helemaal moet worden gecontroleerd want zo is het niet leuk meer en gewoon gevaarlijk af en toe... :(:)