Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Komende week eindelijk weer eens priveles van mn oude instructrice, ben ik ook echt weer aan toe. Door haar word ik altijd nog even extra gedrilt. Krijg ze de eerste keer Kassje te zien, dus ben ook wel benieuwd wat ze er van vind. 

Dus we gaan de goede kant op!
. Hoop dat het echt een postief effect heeft op het rijden. Moet alleen nog een weekje wachten voordat ik er weer op mag. 
Ook is het een spiegeltje. Als ik me niet zo lekker voel, laat ze dat gelijk aan me merken dat ze dat niet wil door langzaam te gaan lopen, alles moeizaam te doen of juist wat vlugger. Ook als ik miet iemand sta te l*llen, mevrouw laat dat écht niet toe zo jaloers is ze ook hihi. 

) hij zegt nee dat nou ook weer niet. Nou ik mn cap pakken en laarzen aantrekken, ik kom terug en...
:

incl reactie )

Felien_Kyra schreef:ik ga er zo heen dus ik zal vanavond even laten weten hoe het met hem gaat...
ik ga iniedergeval zelf nu even koorts meten.
tja.. bij ons is het vaak zo met de dierenarts dan zeggen ze omdat ze niet weten wat het is:
ja dan moet je maar even rustig aan doen.... ja dat snappen we zelf ook wel. :S -
maar we gaan hem idd wel bellen; en zowiezo willen we als het niet iets beter gaat/word bloed laten prikken.