SanneKyla schreef:Passorapard schreef:
Mmm, heb er wel onder vermeld dat ik ook van de bandages af moet komen, waarom wil je ze niet hebben?
Dan ben ik het nl. in een keer kwijt
Wat vraga je voor het hele setje dan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SanneKyla schreef:Passorapard schreef:
Mmm, heb er wel onder vermeld dat ik ook van de bandages af moet komen, waarom wil je ze niet hebben?
Dan ben ik het nl. in een keer kwijt
Passorapard schreef:Wat een prachtig veulen zeg!!!
Luca__ schreef:Heej heej allemaal!
Lis haar veulentje is er!!!
Echt super super leuk!
Ik heb de helegeboorte gezien omdat ik bij Henk blijf slapen, samen met 2 vriendinnen. Zij hebben een camera in de stal opgehangen, en de monitor stond in de keuken. En we wisten zeker dat het veulen gister kwam, want de was druppelde zo van haar uier af. Maar wij gingen dus vrolijk een potjes "pesten" van drie kwartierEn Lissy was ook echt heel erg onrustig. Toen gingen wij om kwart over 11 naar bed toe, en dan zouden Henk en Jos ons wakker maken als Lissy haar vruchtwater zou breken en ze ging liggen. maar 5 sec. later riep Jos ons dat we toch maar beter naar beneden konden komen want Lissy was gaan liggen!
![]()
Ik natuurlijk helemaal hyper en gestresst.![]()
Maar toen ging Jos als 1e naar de stal toe, en als hij ging zwaaien in de cameramochten wij ook komen! Maar hij begon al meteen te zwaaien! En wij dus naar de stal toe komen, hing die witte "ballon" er al half uit, en kon je de pootjes zien. En binnen 5 minuten was er een: lief, mooi, groot MERRIE veulentje
Ik toen ze klaar was mocht ik ook in de stal, en ik mocht van haar ook al meteen bij het veulentje komen. Ze is ook echt een lieve mama!
Maar ik ga nu zoals beloofd de foto's uploden!
Passorapard schreef:Wat vraga je voor het hele setje dan?
Luca__ schreef:Dankjewel allemaal!![]()
Nog iemand leuke vakantie plannen?
Deze week ga ik lekker van Lis en haar veulentje genieten, en volgende week ga ik naar Barcelona!Daarna kan ik Lis weer lekker op gaan pakken!
_BlackPearl_ schreef:en moet mn dekens even gaan afspuiten (zijn allemaal bruin inplpaats van blauw)
Hitime schreef:En héél veel Duits leren.