onder elkaar zetten en dan steeds met 2en vergelijken, welke vind ik mooier, en dan steeds 1 weghalen, en dat sdees door tot je er nog 1 hebt
HAHAHAHHAHAHAHA dat vraag je aan mij? uhm, zou ik ze even onder elkaar moeten zien hahahahawil je print screen maken?
Mijn computer doet raar, als ik die eronder wil veranderen dan gaan ze meteen alle 2 op paint, en op word kan ik helemaal niks meer die is gecrasht ofzo
werk je nu op paint of word?hahahahik zal anders wel even kijken hahah en wel even een printscreen voor je maken
noorhermans1 schreef:esmee;1.curlz mt2.edwardian script ICT3. Forte4.freestyle sctipt5.french script MT6.babriola7.harrington8.lucida calligaphy9.scropt mt boldslecht een paar die ik mooi vind hahahin deze volgorde komt die
Haha is goed ik zet hem hier wel vast neer, en dan zal ik ook een aantal die ik zelf ook wat vindt neerzetten
Ik heb me computer door, telkens als ik 1 lettertype probeer flipt die 'm dus die maar even niet gebruiken haha
Ik laat nog wel weten wat het gaat worden, ik kan er nog een nachtje over slapen ga hem morgen maken haha