Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lisaislisa schreef:leuk
Felien_Kyra schreef:ziet er goed uiten wat houd ik van zo'n roze setje!
![]()
poehpoeh ben er maar weer vroeg uit; zo eerst ff met buddy (hond) wandelen en dan door naar stal om te helpen met de stallen en eerst even de paarden naar buiten doen. (zijn maar 20 stallen en we zijn met 5 mensen dus dat is zo klaar). Nadat wel lekker even zelf nog rijden.
_Liez schreef:Welkom terug elin!
Leuke foto. Het is daar wel mooi zo te zien!;p
Vandaag eerste springles van instructeur.
_BlackPearl_ schreef:Leuk Lisa, succes!
Hmm, ik mag dit weekend nog even weer keihard gaan blokken.
Nu twee tentamens gehad en een startvaardigheidstoets, en dan maandag mijn laatste tentamen van dit blok over recht. Moet alleen daar nog flink wat voor doen, zijn allemaal maar ingewikkelde onderdelen.
Hoop dat ik wel iets gehaald heb..
_BlackPearl_ schreef:Leonie: Vind jullie echt top vooruit gegaan! En je zit er erg netjes op! Is inderdaad echt de afwerking, en vaak begin je iets netjes maar sluipt er dan net een foutje tussen. Of je had net even meer mogen voorbereiden (bv bij wissel en 1e 8m volte in galop)
Je verzamelde stap is net niet helemaal fijn, zit een tikje haast in waarmee hij zijn pas niet mooi afmaakt, mag meer rust en ontspanning in.
Verzamelde galop mag meer verzameld worden waardoor hij meer op achter zal komen.
Maar zitten zeker ook nette stukken tussen, en met wat meer afwerking en minder kleine foutjes wordt het zeker winstpunten scoren
_BlackPearl_ schreef:Lekker flauw, denk je je proefwerkweek gehad te hebben dat ze daarna iets soortgelijks er eigenlijk achteraan plakken.