Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leeuwtje schreef:Nou okee!
Omdat jullie zo benieuwd zijn!
Ik vond het echt heeeeeeeeel goed gaan. Natuurlijk met wat foutjes. Maarja we oefenen pas een maand de Z1 oefeningen dus dat is dan wel logisch. Maar verder vond ik het echt heel netjes gaan. Jamai was echt top voor mijn been en ook op de teugel! Daar was ik echt heel blij mee!
Met afgroeten was hij zo lief! Ik heb hem echt beloond heel erg en toen moest ik even een traantje wegpinken! Was zooooooooooooooooooooooooo blij!Gewoon het feit dat het gelukt is!
Nu met de uitslag had ik 190 punten! dat wil zeggen geen winstpunt dat is bij 204. Het is te vergelijken met de B t/m M2 punten :166.
Ik weet nu wat erallemaal verbetert moet worden. Echt de afwerking dus. Maar daar gaan we nu hard aan werken en dan gaat het helemaal goed komen!![]()
Ondanks de punten ben ik dik tevreden! En kreeg Jamai een banaan als beloning!
leeuwtje schreef:
Daar gaat ie dan!
_BlackPearl_ schreef:Ik ben in 2010 naar de M/Z dressuurweek geweest.
Zou volgend jaar ook wel heen willen, had er toevallig vandaag over met mn zus, maar in januari weet ik nog niet of Kass zo goed kan springen (vind nogsteeds dat er maar een B/L dressuurweek moet komen).
Vond het heel erg leerzaam! Eten en drinken zit er bij dacht ik? Hooi, stro, brokken ook, en als het het perse wil kan je eigen brokken meenemen. Volgens mij staat op de site ook wel wat je allemaal gaat doen en hoe alles zit. Allround week ga je iets van 1x springen, 1x crossen, 1x buitenrit, 4x dressuur, 1x keuzeles ?
Weet niet of het helemaal klopt, sorry mijn hoofd zit even vol met economische zaken die betrekkingen hebben tot mijn tentamen van morgen(en waar ik een beetje gek van word
ik dacht het eindelijk zo goed te snappen, maar heb mijn oefententamen verkloot.. vergeet aldoor kleine maar belangrijke stukjes..)
Jammer Leonie, maar toch gewoon netjes voor de eerste keer hoor
Lekker doortrainen, en dan heb je nu mooi een idee van hoe het precies is en waar je precies aan moet werken. Ik bekijk morgen je filmpje!