Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
, en die van m;n vriendin en haar biorn borg tas. Dus wij schrijven zo op de muur: HV1A 4-EVA! op de muur :p . Ik Marc Dirk & Mina dus. Maar opeens stond het er nog veel vaker nadat iemand ons had betrapt.Toen naar engels, maar ik moest m'n SO engels inhalen, dus ik zat op de gang. Komt de concierge het lokaal binenen. Wie hebben HV1A gespoten?! Dus mina dirk en Marc eerlijk zeggen. DIe moesten meekomen.. 5 minuten later komt de concierge naar mij; ZO! Jij kom took even mee, dat SO balt niet dan heb je maar een 1. Ik wist natuurlijk meteen waarover het ging. Ik meekomen & sotnd tegenover de conrector. Ik dacht meteen; poedersuiker > Geschorst. Maar nee, we kregen alleen alle 4 een rekening van een paar 100 euro als het nie tmeer zou zijn. Nouja, dat vond tik wel heel veel. Van een H die ik egspoten had, Mina de V Dirk de 1 & Marc de A. . Maar nee, overal stond het! Op de prullenbak (
) op de grond whatever. Stond echt met grote ogen te kijken, dit had ik niet gedaan!..
) en heel hard wezen boenen. Na een half uur was HV1A op de muur weg! Derest had de bovenbouw al weggehaald, dat was op gladde dingen. Prullenbak schoongemaakt (1 uur werk... ) Concierge gehaald, en z ekwamen met z'n 4ren kijken. jaja, er was niks te zien!!
. Zo, geen straf, alleen moirgen nog even praten.. Wat een dag..
Hahaha je bent ook wel een drol om op de muren te gaan spuiten!

Citaat:Jullie praten niet zo hard zeg trouwens!
Luca__ schreef:Gezellig!![]()
![]()
Wat een verhaal zeg!Hahaha je bent ook wel een drol om op de muren te gaan spuiten!
Jorine_Falco schreef:Luca__ schreef:Gezellig!![]()
![]()
Wat een verhaal zeg!Hahaha je bent ook wel een drol om op de muren te gaan spuiten!
Euh... IK
Ik dacht: Hahahah wie is er ook zo dom om op muren te gaan spuiten
. Maar ik ga aan mijn profiel werken, xx
JORINE!!!

Hihi... gezellie.
VAKANTIE
!!!