Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luca__ schreef:Hahaha, dat had ik niet verwacht![]()
Lissy word veel te dik nu ze stil staat. Henk blijft haar gewoon hetzelfde geven als dat ik 5 keer in de week rij, hij vind dat anders zielig voor Lissy
Jorine_Falco schreef:IK mocht eindelijk weer op falco. Hij was de hele week (eigk weken) een etter en wou iedereen eraf gooien. Ze heeft hem al een paar keer verrot gescholden (lesgever)..
Dus nouja, ik erop, en het ging gewoon hartstikke goed. Geen gezeik etc. Het ging niet zo als normaal, het ging béter. Veel beer. Falco heeft normaal heel veel moeite met nageeflijkheid, maar het hle lesuur was het: Hoofdje op de loodlijn en gaan.
Wauw ik ben zo trots..![]()
Shetje14 schreef:_BlackPearl_ schreef:heeyy!!
yehhheb eindelijk een weekje vakantie
en als Blacky er volgende week zaterdag nog is, mag ze mee op buitenrit(we gaan met een super grote groep, van de vereniging, in drenthe op buitenrit) anders ga ik op een pony van daar
en morgen naar Marco Borsato @ gelderdome
Eeeyyy waar in Drenthe gaan jullie op buitenrit dan?? Wij gaan ook met 8 meiden van de klas op buitenrit volgende week zaterdag waarschijnlijk.In Roden bij RC het Fjordenpaar.
![]()
Leuk! Marco Borsato!:)
Jorine_Falco schreef:IK mocht eindelijk weer op falco. Hij was de hele week (eigk weken) een etter en wou iedereen eraf gooien. Ze heeft hem al een paar keer verrot gescholden (lesgever)..
Dus nouja, ik erop, en het ging gewoon hartstikke goed. Geen gezeik etc. Het ging niet zo als normaal, het ging béter. Veel beer. Falco heeft normaal heel veel moeite met nageeflijkheid, maar het hle lesuur was het: Hoofdje op de loodlijn en gaan.
Wauw ik ben zo trots..![]()