Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

anderhalf uur naar de optocht gekeken toen was die ook weer af even nog naar binnen gegaan in het café want me ouders waren daar ook inmiddels was het al weer kwart voor zes en hadden me broertje en ik het alweer gezien
dus we gingen maar huis en kregen wat geld mee zodat we vast frietjes konden halen en me ouders zouden zelf wel wat eten, wij langs de friettent stond er een rij tot aan buiten dus maar door gefietst we waren echt bevroren, snel naar huis me magnetron pantoffels in de magnetron gedaan
zodat me voetjes weer konden opwarmen. Toen maar even de vriezer ondersteboven gehaald en toen kwamen we nog 2 pizza's tegen die maar warm gemaakt
maar ow wat had ik het koud
haha
friet uiteindelijk niet gehaald omdat het zoo druk was haha. Haha ik heb van die speciale pantoffels met van die pittezakjes erin ze heten magnetron pantoffels haha en als je die even verwarmt en je doet ze aan heb je heel lang warme voetjes

al ging dit op wedstrijden ook nog niet echt geweldig, maargoed daar gaan we aan werken!
is echt lekker warm!
uiteindelijkk toch gelukt
ik wacht meestal maar even 10 minuutjes tot ze uitgespeeld zijn
haha
maar ga zo even Bodea rijden en vanmiddag Dominique longeren en ik denk dat ik even met de veulens in de bossen ga wandelen dat vinden ze altijd heel leuk
die draden zijn idd best wel een klusje,hier ook een keer gehad kreeg het zelf niet echt voor elkaar en heb er toen maar even me vader bij gehaald haha
, ik heb de draad kunnen maken door middel van een schaar
, heb een loshangend stukje van de drad afgeknipt