ja, alles ging goed, allen die mensen hun jassen waren gestolen...
succes met rijden
Pippelinos
Geplaatst: 10-02-13 12:03
Owh dat is niet zo fijn voor die mensen
Thanks!
Pippelinos
Geplaatst: 10-02-13 20:32
Ik wilde vanmiddag ook even naar de optocht gaan kijken, ik samen met me broertje op de fiets er naar toe, me ouders die waren al gegaan met de vrienden groep, me broertje en ik zochten niet eerder mee en we zouden dus nakomen. We waren net optijd, optocht gekeken maar wat was het koud, ik met me korte rokje en panty anderhalf uur naar de optocht gekeken toen was die ook weer af even nog naar binnen gegaan in het café want me ouders waren daar ook inmiddels was het al weer kwart voor zes en hadden me broertje en ik het alweer gezien dus we gingen maar huis en kregen wat geld mee zodat we vast frietjes konden halen en me ouders zouden zelf wel wat eten, wij langs de friettent stond er een rij tot aan buiten dus maar door gefietst we waren echt bevroren, snel naar huis me magnetron pantoffels in de magnetron gedaan zodat me voetjes weer konden opwarmen. Toen maar even de vriezer ondersteboven gehaald en toen kwamen we nog 2 pizza's tegen die maar warm gemaakt maar ow wat had ik het koud
Me starttijden zijn bekend voor volgende week zondag in Tilburg ben er best blij mee want het is toch best een eindje rijden, ik moet om 14.49 & 15.04 als 8 van de 11 en als 6 van de 8
Optocht viel echt heel erg tegen friet uiteindelijk niet gehaald omdat het zoo druk was haha. Haha ik heb van die speciale pantoffels met van die pittezakjes erin ze heten magnetron pantoffels haha en als je die even verwarmt en je doet ze aan heb je heel lang warme voetjes
hoihoi ik meld me leuk dat er een newforest topic is hier op bokt!
Ik ben Felien, 15 jaar oud en heb nu sinds 2 jaar een newforest pony genaamd Elshofs Sandor. Sandor is een 7 jarige ruin , zijn vader is Woodrow Carisbrooke en zijn moeder : Elshofs Liberty.
momenteel heb ik 1 winspuntje in de dressuur en met springen ga ik dit jaar erg actief zijn Springen heb ik vorig jaar ook al eens gedaan maar dit had telkens niet echt heel erg succes, de laatste keer had ik een foutloze ronde maar ik kon sandor moeilijk houden in het parcour waardoor het er niet echt netjes uit zag...
Sandor is een erg stijve pony uit zich zelf, dus met de dressuur hebben we enorm veel moeite. Springen kan hij dan wel erg goed al ging dit op wedstrijden ook nog niet echt geweldig, maargoed daar gaan we aan werken!
ghehe dat was het geloof ik wel z'on beetje wat ik over me zelf/sandor kan vertellen
Jammer esmee dat de optocht tegenviel... Bij ons ook. Ik heb ook een pittenzak ding is echt lekker warm!
Vandaag de stallen helemaal gemest, dus gingen de paarden naar buiten... Nou makkelijker gezegt dan gedaan... Eerst had de schimmel de draad gesloopt ( het is een redelijk lomp paard van ond 1.68 m...) Dus waren ze in de wei gegaan, maar ze waren de hele tijd aan het rennen en doen dat ik ze in de bak met zetten, maar ik kreeg ze geen halster op, zeg wat heb ik lopen frunniken met die halsters uiteindelijkk toch gelukt Ow en ik heb de draat weer gemaakt!
Herkenbaar probleem met die halsters, Als ze bij ons met elkaar aan het spelen zijn no way dat ik die halsters om krijg, ze rennen dan heel de wei rond en doen gek met elkaar ik wacht meestal maar even 10 minuutjes tot ze uitgespeeld zijn haha
Ik ontwaak net uit me slaap maar ga zo even Bodea rijden en vanmiddag Dominique longeren en ik denk dat ik even met de veulens in de bossen ga wandelen dat vinden ze altijd heel leuk
Regendans
Geplaatst: 11-02-13 10:43
ja, haha die halsters, ik ben met de paarden en de draad wel een uur zoet geweest
leuk dat je met de veulens gaat wandelen! en succes met rijden! heb je weer wedstrijden geplant?
Haha die draden zijn idd best wel een klusje,hier ook een keer gehad kreeg het zelf niet echt voor elkaar en heb er toen maar even me vader bij gehaald haha Noor, ga je nog naar de divoza vandaag?
ja, als mama terug is van werken en als er niks tussen komt , ik heb de draad kunnen maken door middel van een schaar , heb een loshangend stukje van de drad afgeknipt
Ik heb het aan me moeder gevraagd of dat we deze vakantie naar de epplejeck/divoza gaan maar weet dus niet welke het slimste is ben er in beide nog nooit geweest, reistijd maakt elkaar denkik niet zoveel uit
Ik heb beide pony's toch maar gereden was eerst van plan Dominique te longeren maar had meer zin om te rijden Ze waren allebei ontzettend fris in het begin maar daarna ging het bij beide goed
Goed zo esmee! Ik ben naar de divoza geweest ik had : een nieuw dekje, sokken, kinbontje, sporen, en antiee klit. Ik had echt een supper mooi jasje gezien maar hij mocht niet in de wasmachine, wasdroger,of naar de stoemrij