Oke bedankt. Ik heet Kyllie Ik had net toch iets raars, ik ging naar het weiland op patty(mijn pony) op stal te doen. Loopt er steeds een kat met mij mee en vammidag ookal. Ik had hem een paar keer geaait. Ik ging even de pony's borstelen en oppeens greept die kat mij bij mijn onderbeen Heb er nu allemaal krassen zitten en later zit hij weer bij mij om geaait te worden. Later komt er nog een kat aan, een wat bangere en oppeens grijpt die kat die mij ook krapte die kat (dik katten gevecht) maar gelukkig zonder gewonden. Dus ik hoop dat die ene kat er morgen niet weer is
KATTEN ZIJN ECHT ENG. vind ik echt man. wij wonen hier in de bossen.. en al die gedumpte "wat wel zielig is" katten komen naar ons.. en wij hebben dan 2 hondjes.. en die zijn gewoon bang voor,, BABY POESJES..
omg wat een helden!
LadyDaily
Geplaatst: 31-03-09 21:37
die kat was er vandaag wel weer, maar ben er maar kort geweest dus weinig last gehad. Ik vind katten ook best eng (alleen die van ons niet) Ze kunnen echt gemeen doen. En wie zegt dat ik vandaag niks heb gedaan DIE LIEGT !! Toen ik uit school kwam (half 3) Heb ik gewoon gelijk alle palen van het weiland geteerd haha. En s'avonds paardrijden. Ben ik toch weer goed bezig haha grapje
123468086
Geplaatst: 01-04-09 16:34
Vandaag mijn eigen pony gehaald! Hij staat nu heerlijk in de wei, ben zo blij!
Ja vandaag kon die even lekker wennen aan de andere pony's en omgeving. En morgen ga ik hem longeren en met hem aan de wandel. Mijn ponybeest
_BlackPearl_
Geplaatst: 02-04-09 06:37
Goeiemorgen
Helga -» wat lief
Kyllie -» iieee, wat een rot kat en het paard van mn zus is trouwens beleerd op een heel dik enkelgebroken watertrensje
Romy -» wat super dat je pony nu weer thuis staat!!
en katten zijn niet eng vind ik iig hebben er hier 6 en over een paar weken een nestje kittens(heel misschien 2 nestjes) erbij
_helga_
Geplaatst: 02-04-09 07:31
goeiemorgen! ben gistere even bij de kittens gaan kijken! ze zijn supper schatig! heb nog wel een duidelijkere foto van toen ze net geboren waren: we moeten ze wel weg geven want 4katten is nogal veel! moet zo tot 5uur naar school toe. hellemaal geen zin in!
helga wat leuk, ook al heb ik het niet zo met katten. Indy is kreupel sinds 3 dagen en volgens de dierenarts is het uiterlijk maandag over, ze heeft een hoefzweer. Dat is dan al de 2e in 3 weken. de eerste kwam door klein steentje en deze is onbekend waar door het kwam.
aaaah wat zielig voor Indy.. mijn pony heeft dat ook ooit gehad, ik schrok me toen echt kapot !! Ik hoop maar datie snel beter word dan !
123468086
Geplaatst: 02-04-09 20:53
Oei hoefzweer, heel lastig!
Vandaag super vroeg naar mijn pony gefietst. kon niet wachten natuurlijk Hem lekker een half uur lang gerost, alle haartje er proberen af te krijgen. Daarna 20 minuutjes gelongeerd, eerst zonder elastiek, toen met. Ging keurig. Maar je merkt wel dat zijn vakantie hem ontzettend stug en stijf heeft gemaakt, dus dat word flink werken voor 25 april!
Morgen na het werken weer naar mijn ventje toe. Ik ben verliefd
supertammy
Geplaatst: 02-04-09 21:01
Ik ben wel benieuwd naar wat foto's van je nieuwe toppertje Romy!
Een hoefzweer. Arme pony! Hopelijk loopt Indy snel weer beter!
A Super Romy! Moet denk ik wel heel goed voelen dat je hem weer hebt opgehaald!?
Arme Indy . Hopelijk gaat het snel weer over. Kido kan niet eens een hoefzweer voelen
Wat een onwijs lieve kittens Helga!
LadyDaily
Geplaatst: 03-04-09 22:45
Ze hebben vandaag gebelt dat ze Patty maandagavond om 7 uur gaan ophalen. Dan wordt ze beleerd Vind het wel spannend kijken hoe ze overal opreageert. Ze is namelijk nog redelijk groen
123468086
Geplaatst: 04-04-09 07:30
Ja dat is zeker spannend hoe ze op alles reageert, ik hoop dat het allemaal goed gaat. Vast wel
Gisteren van 8 tot 5 gewerkt. Vandaag sta ik achter het postkantoor van 8 tot 5. Heerlijk druk in mijn eentje!