Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nikki_candy schreef:LadyVal schreef:
grappig ik miste adrian nog in het rijtje
ik herkende dawn er tussen uit en kon het niet laten om in je profiel te kijken
afgelopen zomer heeft de forester van m'n zus een bezoekje aan cindy gebracht voor adrian
helaas is ze waarschijnlijk niet drachtig
we zijn afgelopen jaar rond de zelfde tijd naar de keuring geweest
dus hebben we dawn daar ook rond zien huppelen met haar 1e premie!
de forester van m'n zus heet Petra Rozema
eerder een mensennaam dan een pony naam
we noemen haar dan ook Petey
Oja ben idd Adriaantje vergeten haha. Nouja bij deze: Young winsome's Adrian moet er ook nog bij
Oh petey! Leuke pony is dat!
Heb nog hele mooie fotos van haar gemaakt op de keuring!
Heel jammer dat ze waarschijnlijk niet drachtig is! Zou wel leuk zijn een klein adriaantje

Maar als roepnaam gewoon:Cadans,of Dancer....
nikki_candy schreef:De namen van mijn verzorg newforersters: favourites candy, favourites dancer, favourites dawn, favourites hagrid, favourites geryon, favourites halifax, favourites amaryl. Dat waren ze volgens mij

Eeffii schreef:Lorenz boy.. vader is Lorenzo... vandaar
)
)
voluit heet ze Curinghe's Laila(Dat hebben wij er later voor gezet) supertammy schreef:Tammy heet gewoon Tammy.![]()
En Allison heet voluit Tammy's Supreme Allison. Tammy's van haar moeder. Supreme naar een liedje van Robbie Williams en dat betekent zoiets als hoogte/beste. En de naam Allison komt van de tv-serie Ally McBeal. De hoofdrolspeelster Ally heet voluit Allison.
nanda111 schreef:Memphis weet ik eigenlijk niet, Voluit heet hij Memphis Moscan en zijn vader heet Mambo Moscan dus dat Moscan is van zijn vader...

Belker schreef:nikki_candy schreef:De namen van mijn verzorg newforersters: favourites candy, favourites dancer, favourites dawn, favourites hagrid, favourites geryon, favourites halifax, favourites amaryl. Dat waren ze volgens mij
Candy, Dawn en Dancer zijn Subliem pony's en geen Favourite's pony's.
Vanaf de E is pas Favourite's ervoor gekomen. Amaryl heeft geen voorvoegsel, die is bij een ander gefokt.
Die van mij heet Favourite's Eboniet, kortweg Ebo.
En Candy haar wedstrijdnaam is wel Favourite's Candy.