Sorry dat ik dit topic nu pas zie , maar ik heb ook een afstamming van Rusty, namelijk Rocky.
Het is 15 jarige ruin van Rusty x Brilliant x Kantje's Mirakel. Ik heb vanaf z'n 4e gehad, en was toen niet echt een rustige pony te noemen (nadat wij hem op meer voer hadden gezet omdat ie vrij mager was.. )!!! De eerste paar jaar van zijn leven waren gerust lastig te noemen, netjes aan te teugel lopen had nou niet bepaald zijn voorkeur.. Springen des te meer!!! Vanuit de meest onmogelijke standen, het maakte hem niet uit. Hoe hoger hoe leuker, en ik heb dan ook zelfs 1.40 met hem gesprongen tijdens een demonstratie!! En nog had ie ruimte zat over !!!
Later ging ook de dressuur de goede kant op, met een nieuwe trainster die ons eindelijk de goede richting op stuurde werden we toch zelfs Z2, en later zelfs Z2 tussen de paarden. Wissels en appuyemente rijden zijn zijn favouriete bezigheden, dus zo konden we toch nog goed meekomen met al die paarden !! Springwedstrijden heb ik gedaan t/m de L, omdat ie later wel een rugblessure had gekregen helaas. Maar met zijn techniek en vermogen had ie makkelijk Z kunnen springen.
Hieronder een aantal foto's van Rocky, ik heb helaas niet veel van onder het zadel:
Laatst bijgewerkt door Belker op 20-05-07 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:teveel aan foto's verwijderd