Hengst Rusty?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

leandros

Re: Hengst Rusty?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:30

er zit 25% gw bloed in.. dus goede prestatieveulens..heeft hij als nakomeling

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:04

KindnessM schreef:
Patricia Hoeve, waneer dat was weet ik niet meer... maar begin nu ernstig te twijfelen... want er hebben wel meer hengsten daar gestaan

deze manege is van dini frederiks toch? zij heeft een aantal nakomelingen van mijn merrie gekocht....

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 17:22

Mijn buurmeisje rijdt ook een Rusty, ze is van het weekend Frieskampioen mee geworden en mag naar Wanroij in de klasse M1 cat C.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 17:43

Hebje foto

Fysiomeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 12:21

Sorry dat ik dit topic nu pas zie Bloos , maar ik heb ook een afstamming van Rusty, namelijk Rocky.

Het is 15 jarige ruin van Rusty x Brilliant x Kantje's Mirakel.
Ik heb vanaf z'n 4e gehad, en was toen niet echt een rustige pony te noemen (nadat wij hem op meer voer hadden gezet omdat ie vrij mager was.. Nagelbijten / Gniffelen)!!! De eerste paar jaar van zijn leven waren gerust lastig te noemen, netjes aan te teugel lopen had nou niet bepaald zijn voorkeur.. Springen des te meer!!! Vanuit de meest onmogelijke standen, het maakte hem niet uit. Hoe hoger hoe leuker, en ik heb dan ook zelfs 1.40 met hem gesprongen tijdens een demonstratie!! En nog had ie ruimte zat over Nagelbijten / Gniffelen!!!

Later ging ook de dressuur de goede kant op, met een nieuwe trainster die ons eindelijk de goede richting op stuurde werden we toch zelfs Z2, en later zelfs Z2 tussen de paarden. Wissels en appuyemente rijden zijn zijn favouriete bezigheden, dus zo konden we toch nog goed meekomen met al die paarden Knipoog !!
Springwedstrijden heb ik gedaan t/m de L, omdat ie later wel een rugblessure had gekregen helaas. Maar met zijn techniek en vermogen had ie makkelijk Z kunnen springen.

Hieronder een aantal foto's van Rocky, ik heb helaas niet veel van onder het zadel:
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Belker op 20-05-07 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: teveel aan foto's verwijderd

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 14:42

wat eeen knappert Mariska ..
Mijn Rusty is/was ook ee goede springer, ik spring eigenlijk niet tot nauwlijks meer.