Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marillion schreef:Ik ben dit jaar ook weer van de partij
Zelf neem ik deel aan de dressuurbeloft en als het goed is word onze pony nog gehuldigd aangezien hij het sportpredikaat heeft behaald.
En waarschijnlijk rijd mijn zusje ook mee
trishvm schreef:om een ring te vullen voor 1 rubriek moet je 24 deelnemers hebben.vervolgens zit je met het klasse probleem,de 1 start B de ander Z.voor 2 proeven 2 ringen en 2 juryleden.
Er schijnt in het verleden vaak over vergadert te zijn,maar het blijft een rubriek met"haken en ogen"
En het zal ook vast meegespeeld hebben dat de andere dressuurrubrieken wel hele grote vormen gaan aanemen.
pizza64 schreef:trishvm schreef:om een ring te vullen voor 1 rubriek moet je 24 deelnemers hebben.vervolgens zit je met het klasse probleem,de 1 start B de ander Z.voor 2 proeven 2 ringen en 2 juryleden.
Er schijnt in het verleden vaak over vergadert te zijn,maar het blijft een rubriek met"haken en ogen"
En het zal ook vast meegespeeld hebben dat de andere dressuurrubrieken wel hele grote vormen gaan aanemen.
In principe kunnen volwassen ruiters gewoon achter de pony's aan in betreffende klasse's, afhankelijk hoeveel deelname, kun je bepaalde klasses samen voegen voor een prijzen klassement. En inschrijving kun je toch gewoon op volgorde van binnenkomst doen, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Maar het zal wel een centen kwestie zijn idd want er moeten dan wel meer prijzen komen.
supertammy schreef:pizza64 schreef:
In principe kunnen volwassen ruiters gewoon achter de pony's aan in betreffende klasse's, afhankelijk hoeveel deelname, kun je bepaalde klasses samen voegen voor een prijzen klassement. En inschrijving kun je toch gewoon op volgorde van binnenkomst doen, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Maar het zal wel een centen kwestie zijn idd want er moeten dan wel meer prijzen komen.
Ik zou zelf graag meedoen voor de winstpunten. Prijzen maken me niet zo heel veel uit. En al is het maar dat je alle paardenklasses samenvoegt voor de prijzen. Ook prima.
Misschien moet ik toch nog eens een verzoekje indienen bij de organisatie voor 2012.
supertammy schreef:Ik zou zelf graag meedoen voor de winstpunten. Prijzen maken me niet zo heel veel uit. En al is het maar dat je alle paardenklasses samenvoegt voor de prijzen. Ook prima.
Misschien moet ik toch nog eens een verzoekje indienen bij de organisatie voor 2012.
idefix4 schreef:Ik heb er geen, maar ik vind de NF wel een mooi ras. Is er ook wat te doen voor kinderen? Mijn oudste rijdt momenteel nog een A-tje, want ze is pas 8. Maar tzt zal er best een D-er mogen komen en dan sla ik de NF ook niet over. Het zou mooi zijn als ze het ras eens bezig kan zien. Weet ze meteen wat mama bedoelt.