En het was inderdaad ontzettend gezellig, ik ben blij dat ik er eindelijk weer eens blij kon zijn. Mijn keuze staat nu vast, alleen het afstandsprobleempje overwinnen. En, tja, die actie van Arlette, wat zal ik daar eens over zeggen... Het is natuurlijk ook wel allemaal heel spannend voor zo'n jonge hengst om met zoveel andere hete, jonge pony's in de ring te lopen (lees: rennen).
starlet
Geplaatst: 20-02-11 11:59
Verwendy schreef:
En, tja, die actie van Arlette, wat zal ik daar eens over zeggen...
ik ben erg benieuwd...... de foto's staan op mijn website.. de foto's van de gebruikersrubriek, loterij, standfoto's buiten en overige foto's komen nog.
Haha dat probleem hadden wij ook Wij hebben ook een dekking gewonnen maar geen merrie :p wij hebben van Wielgerma's Nelson Als iemand intresse heeft PB me dan maar even
supertammy
Geplaatst: 20-02-11 15:13
Iedereen zit te azen op een dekking in de loterij en hier al 2 mensen die gewonnen hebben, maar geen merrie hebben staan. Schitterend! Ik ga snel je foto's bekijken Arlette!!
Die Dragon had ik nooit goedgekeurd. Hele slechte stap, krabbelend achterbeen, geen bot, geen bespiering en ook geen massa.
Grappig dat jullie een dekking hebben gewonnen. Ik vraag me trouwens wel af waar al die andere prijzen gebleven zijn, die er volgens boekje ook zouden zijn. 1 poloshirt vind ik geen "vele andere prijzen". En een dekking van Nelson, hij was er niet eens en is technisch gezien ook niet goedgekeurd voor 2011. Zelf had ik wel graag een dekking willen winnen, maar dan van Stal Koetsiershoeve, daar zitten nog 2 hengsten bij die bij mijn merrie passen. Of wellicht Jasper misschien nog wel, maar met de rest had ik ook niets gekund eigenlijk.
Jammer van Dragon, Maaike. Op de foto's oogt hij inderdaad nog erg jeugdig (lees weinig spier) maar verder sprak hij me wel aan. Maar heb hem dan ook niet in het echt gezien, dat is toch altijd een heel verschil.
@ neonlight: op het secretariaat lag een tafel vol met boeken, stropdassen, kaartspelen etc. Dat waren de overige prijzen waar de nummertjes oplagen. x-tico had namelijk naast een dekking ook een mooie stropdas
Dat is omgeroepen hoor een klein uurtje voor de trekking van de hoofdprijzen ongeveer. Dat de overige prijzen bekend waren en af te halen op het secretariaat. Bovendien hingen de lijsten met gewonnen lootjes ook aan de zijkant opgeplakt van de tribune......
Ik heb er niets van gehoord in ieder geval, lijsten heb ik ook niet gezien. Hadden ze ook wel bij de trekking van de dekkingen nog een keer bekend mogen maken. Omdat ze daar die polo ook nog aan het verloten waren ging ik er van uit dat dit de complete trekking was.
Guardsman vond ik wat tegenvallen, een aantal jaar geleden (2 jaar geleden???) vond ik hem beter. Hij was niet perfect zaterdag, zeg maar in ietwat rijkelijke conditie. En dat beïnvloedde zijn gangen ook.
Is inderdaad alweer 2 jaar terug Maaike. Toen waren we wel onder de indruk. Misschien toch zijn (te) goede conditie die parten speelde.
starlet
Geplaatst: 20-02-11 20:42
Er hing ook een lijst bij de promotiewagen met daarop de nummer en de betreffende prijs!
Zo, ik heb het af.. eidnelijk.. wat een *****klus.... maar alles staat erop. Op de standfoto's die ik buiten van de nieuwe lichting heb gemaakt na, dat komt nog..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-02-11 20:46
Stress had ie geen last van, hij komt over als een hele relaxte hengst. En ik vergelijk hem met 2 jaar geleden he, toen hij in een hele andere conditie werd voorgesteld. Werd ook nog gezegd door de jury dat ie toch wel overconditie had.
Condesa
Geplaatst: 20-02-11 21:08
Hoe was Frodo? Versace liet zich niet echt zien hoorde ik? Bah, ik baal echt dat ik niet kon
Ik ben niet geweest in december, kan er niet over oordelen. Frodo zag er goed uit, in betere conditie als ik hem eerder heb gezien. Versace was te loperig, liet zich inderdaad niet goed zien. Die heb ik beter gezien.