Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gem schreef:denk... reken... + 2 ... 1 eraf..... 6 erbij.... x 4 .... x 1 (zware dag gehad)... hmm 19 ... kom nog steeds niet op 20+ ?

Esgaroth schreef:gem schreef:denk... reken... + 2 ... 1 eraf..... 6 erbij.... x 4 .... x 1 (zware dag gehad)... hmm 19 ... kom nog steeds niet op 20+ ?
Jij bent zeker de gezelligste thuis?
Het spijt me vreselijk dat ik reageer terwijl mijn pony 19 is. Als je de beginpost hebt gelezen, zie je dat de TS óók een pony van 19 tegen het lijf is gelopen! Dat is toevallig zeg?
Maar hey, omdat JIJ het toch niet goedvind, ga ik toch weer?
Daaaag!!!

Esgaroth schreef:gem schreef:denk... reken... + 2 ... 1 eraf..... 6 erbij.... x 4 .... x 1 (zware dag gehad)... hmm 19 ... kom nog steeds niet op 20+ ?
Jij bent zeker de gezelligste thuis?
Het spijt me vreselijk dat ik reageer terwijl mijn pony 19 is. Als je de beginpost hebt gelezen, zie je dat de TS óók een pony van 19 tegen het lijf is gelopen! Dat is toevallig zeg?
Maar hey, omdat JIJ het toch niet goedvind, ga ik toch weer?
Daaaag!!!
Emmy2 schreef:Ik zal hem wel laten keuren.. Want hij/zij is 19 en kan dus altijd wat krijgen.
En aangezien je ouders er niet metteen van overtuigd zijn, zullen ze dan ook zeker niet blij zijn met hoge
dierenartskosten..![]()
Veel succes!
Ik heb er nooit spijt van gehad dat ik een oudere pony gekocht heb als ik zie hoe fit en bom-proof hij nog is. 
Iris_C schreef:(als je een pony laat keuren, ben je volgens mij wel 700 euro kwijt met alle foto's e.d. (ik kan ernaast zitten)
dan is het keuren bijna net zo duur als de hele pony..
Iris_C schreef:wauw!! 43!! wat een leeftijd zeg..
maar leg eens uit, waarom geen oudere pony?
dat wil ik nou juist weten