new forest in de western

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Todorien

Re: new forest in de western

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 23:14

nou het is nog niet de foto die het moet zijn vind het maar niks dat het met zo'n omweg moet en dan de foto's verkleinen wat niet wil maar ik zet door

kukkie ik hoop dat je het zo wat kan zien zo nee dan hoor ik van je probeer ik het met een andere foto

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 23:17

Afbeelding

Afbeelding

dit is mijn new forest merrie op wedstrijd in stuifzand te wachten op de prijsuitreiking

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 23:17

en waarom deze foto's nou wel weer willen............

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:18

Todorien schreef:
@tinkertje en superpony ik ga proberen om morgen hier foto's te plaatsen van het veulen en een forest in de western lukt het met nog niet met het advies van mistral_bink dan heb ik superpony haar mail adres

HUH, snap hem niet???

het veulen is bruin maar de manen en staart zijn zwart grijs van kleur heel bijzonder

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:39

Stoer paardje, Todorien! En we hebben dezelfde cap...
Geen paardje van het zelfde ras heeft natuurlijk dezelfde rug. Maar een butterfly zou ik zelf nooit bedacht hebben als passend. Maar misschien heeft de mijne gewoon een erg korte rug. Of 'miep' ik teveel.

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 08:23

Dank je wel kukkie!!!! (leuke caps ik heb hem ook in het zwart hihihihi)

nee dat is waar maar mijn new forest merrie neigt giga naar het oude type dus ik stond er ook versteld van dat een butterfly haar zou passen, ik weet niet of je teveel ''miept'' ik zou het ook graag goed willen hebben als ik jou was

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 08:23

superpony schreef:
Todorien schreef:
@tinkertje en superpony ik ga proberen om morgen hier foto's te plaatsen van het veulen en een forest in de western lukt het met nog niet met het advies van mistral_bink dan heb ik superpony haar mail adres

HUH, snap hem niet???

het veulen is bruin maar de manen en staart zijn zwart grijs van kleur heel bijzonder

wat snap je niet?????

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 08:56

hier foto's van mijn hengstenveule eldorado's easter joy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 11:44

Ahh, mooi hoor!!! En mams ziet er ook goed uit! Lekker trots!

Ik snap die eerste zin niet, maar kan aan mij liggen.........

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 12:38

dank je wel, ja mams ziet er super uit heeft er niks van over gehouden en ze is er zeker trots op

ow dat als het me niet lukte die fotoś dan had ik jou mail adres om ze naar jou te sturen kon jij ze wel zien maar hoeft niet meer ik snap ongeveer hoe je ze op bokt krijgt;-)

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 12:43

Knap veulentje en wat is je merrie snel weer 'gestroomlijnd'!

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 17:41

dank je wel kukkie ja ze ziet er echt super uit na de bevalling ik dacht eerst ik weet het niet want ze heeft bijna 3 maand stil gestaan van te voren door die mooie winter die we hebben gehad maar ze is alleen slap in de buikspieren en bilspieren over 4 week pak ik haar weer licht op maar denk dat ze er zo weer is ben er ook heel blij om dat ze zo uit de strijd gekomen is

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:12

ik kreeg onlangs ook nog de tip om eens een veulen te fokken met mijn papierloze NF voor haar lijn... zal ze wel gewoon op dieet houden, want met zomerexceem enz wil ik het echt niet riskeren om daar een veulen van te kweken.

tis wel een poepie hoor Todorien. die geweldige hoge stelten altijd he <3

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 22:14

dank je wel Kynshiri ik ben er ook super trots op
ja die stelten ze weten zelf amper wat ze ermee moeten zo lachen als hij buiten is bokken steigeren van alles proberen maar lukt nog niet met die lange elastieken benen

mijn merrie heeft overigens ook staart en manen exceem maar ik maak er geen probleem van ik snap niet dat er mensen zijn die niet voor hun paard willen zorgen als ze zoiets hebben, zijn er mensen dan die nooit geen kwaaltjes hebben??????

weet ook nog niet wat dit veulen gaat worden in de toekomst (hoop op natuurlijk een goed gekeurde dekhengst :-) ) hij galoppeert en wisselt zo makkelijk dus voor de dressuur kan hij goed voor de springsport maar ook voor de western het is nog even 3 jaartjes wachten

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:33

Todorien, als ik voor mezelf spreek wil ik ook geen excemer. Als Fli het krijgt, krijgt ze gewoon de grootste zorg en ik zou haar eerder nog moeilijker weg doen als makkelijker.
Maar er eentje kopen terwijl ik dat al weet, nee. En niet omdat ik geen dekens wil aanschaffen om dingetjes wil smeren, maar meer omdat ik zelf kapot zou gaan aan het idee dat mijn paardje steeds zulke jeuk zou hebben. Dat idee gaat bij mij door merg en been en hart.

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 09:47

o maar Sita wordt prima verzorgd hoor en de exceem is nu relatief onder controle, maar ik wil er geen veuelen van... gewoon alleen al maar de kans dat het overerfbaar is, is voor mij een reden om er niet mee te kweken... het is tenslotte miserie, die exceem, en ik vind niet dat je verder kweekt met dieren waarvan je weet dat er een mogelijk overerfbare afwijking in zit. net zoals je niet verder (zou moeten) kweken met dieren met scheve benen, genetische defecten, enz enz
ik wil het gewoon niet op mn geweten hebben als ik dat veulen dan op zn 2 jaar ook zie schuren...

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 18:17

ene kant kan ik het me voorstellen hoor dames jullie reden begrijp me niet verkeerd