gister had ik weer les, moet opeens heel anders gaan rijden wel lastig man vind het van geen meter rijden maar dat komt omdat we beide (Omar en ik) het zo nog moeten leren... en ik wil te netjes zitten moest ik als een zak aardappels gaan zitten das echt moeilijk maar goed, we gaan dit gewoon een paar weken lang proberen, en als het helpt dan gaan we dr mee door hij moet er hele mooie spieren van bij krijgen dat willen we natuurlijk wel
leuke foto's Jetske! heb zo weer les word me 2x bij mijn nieuwe manege! ben egt zenuwachtig! haha mama gaat misschien foto's maken! dan kan ik ze maandag op de pc zetten!
NIEUWTOPICCCCCCCC. Ik wist helemaal niet dat die er al was! ik keek, ik ik dacht: waaaaaat ze zitten al over de 500 dus ik kijken, jahoor ben ik weer te laat Nee maar hij is super mooi
marit_xx
Geplaatst: 28-02-09 19:12
Finalestrijd door top volleybaljeugd
Voor het eerst wees de Nederlandse Volleybal Bond de stad Gouda aan voor de organisatie van de halve finales Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen voor B jeugd tot en met zestien jaar. Na de goed georganiseerde voorrondes besloot de volleybal bond de halve finales op zaterdag 28 februari te houden in sporthal De Zebra. Het meisjesteam van Vollingo, onder leiding van John Stubbe, zal met negen andere teams gaan strijden om een finaleplaats. Het toernooi start om 9.30 en rond 15.00 uur zullen de finales plaatsvinden. Entree is gratis.
uit de krant en ik ben nummer 14 vandaag gespeeld, en ging wel lekker. helaas niet door, maar stonden te spelen tegen de echte top van nederland. Hebben 2x gelijk weten te spelen, en 2x verloren.. Die meiden trainen allemaal minimaal 4x in de week, dus was geen schande om daar van te verliezen.