Ik heb vandaag en heerlijke buitenrit gemaakt met Tammy. Normaal is ze zo gek als een deur, maar nu met het mooei weer en de dike buik was ze lekker rustig. Echt lekker gereden.
ben zo blij, blij, blij ben om 1 uur vrij, in plaats van 3 uur las ik net op internet en vanmiddag krijgen Joerie en Blacky weer hoefijzertjes en ik ben een beetje druk aan t worden xD
ik denk dat tie nu zowat klaar is, maar soms denk ik opeens, ho wacht dit moet nog even zo en dat nog even zo en weet ik veel, dus ik weet het nog niet tips zijn welkom
ja, weet ik :S ik weet nog niet helemaal wat er nou niet aan klopt, en ik krijg m niet beter voor elkaar :S dus ik pruts denk ik zo even weer verder ermee xD
Ik vind hem ook echt super mooi! Yehh.... nog 300 pagina's te gaan! En ik ben zo trots op Lissy, ze heeft eindelijk de grotebozeengebijtendeblauwe ponyvoetbal aangeraakt!
Ik miste het topic voor new foresters al,, naja ik kon hem niet vinden.. Maar nu heb ik hem gevonden ,, !!!
Ik zal me ff voorstellen ..
Ik ben Wendy Oosterhoff 15 jaar, en thuis hebben we 4 NF'tjes. Twee ervan breng ik uit op wedstrijden. Eentje ervan heb ik vroeger uitgebracht, maar voor die ben ik nu te groot en die is dus nu te koop .. De laatste is pas 4, het is de bedoeling dat ik die van de zomer in ga rijden.
Ik zal ze ff voorstellen :
1e Naam: Samenta Leeftijd: 13 Klasse: L2+9 Vader: Frisian Forest Marco Polo foto: Coming soon!