ik vind dat bijgeloof over vosmerrie's echt heerlijk

ik denk dat het meer is van 'mensen denken dat het poedersuiker zijn, dus gedragen ze zich ook zo'.. toch jammer haha

Westend heb ik net 1,5 week, dus ik ben benieuwd hoe die dalijk op wedstrijd is enzo!

maar ik denk dat het helemaal goed komt van wat ik bij de vorige eigenaar heb gezien

nee, er waren er ook een aantal van mijn broertje.
Donja was mijn eerste eigen pony (vosmerrie overigens haha

), daar kreeg ik op een gegeven moment Flower Power bij, maar die is weer teruggegaan, toen ik Reinout kreeg. Reinout was echt mijn maatje, vanaf het begin opgeleid en ik kon er alles mee. Ondanks dat ie af en toe eigenwijs was haha.
Chanoux heb ik gekocht toen ze 1,5 was. Maar die is nu helaas weg, nu heb ik dus Zoratine en Westend

De rest van de pony's zijn van mn broertje. Lucifer was zn eerste (gouden dier!!!), maar die hebben we helaas moeten laten afmaken.. =( toen kwam Anouk, die bleek toch te heftig, die heb ik nog een tijdje uitgebracht en is toen verkocht. Loopt nu ZZ met een meisje!

Toen had hij Sultan, die is nu 2 weken weg, want hij was er echt te groot voor. Het laatste jaar dat Sultan hier was, had hij ook Money al en daar gaat ie nu mee verder.
Wow wat een verhaal haha!