Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jetske_ schreef:Klopt Lasko is verkocht, afgelopen vrijdag naar zijn nieuwe baasje gegaan. Viavia, dus wel fijner dan met allemaal verschillende kijkers via internet.
Hij krijgt een heel fijn plekje en kan daar de rest van zijn leven blijven.
Bo is zeker een fijn paard en ik ben heel blij dat ik die al een tijdje had. Zo'n 'gat' tussen verkoop en aankoop waarin je geen paard hebt is ook maar zo leeg.
Leuk dat je nieuwe laarzen gaat laten aanmeten Birgit! Naam op de hak (of letters), of überhaupt op eemn laars zou ik zelf niet voor kiezen, ik vind dat niet mooi.
_BlackPearl_ schreef:Omar is niet zo'n heel erg hittepetitje als hij niet te veel hoeft uit te voeren bij een wat onervarender iemand, dan is hij super super braaf!
Maar een echte beginner kan hem net niet aan. Valt ons nu ook op met alle kijkers. Van die meisjes die net een jaar op een manege rijden, die krijgen hem nog niet aan de teugel. En krijg je hem niet aan de teugel dan gaat hij wel hard, puur omdat hij er gewoon niks van snapt van flapper teugels en flapper beentjes zonder hulpen. (je kan het ook echt van zn koppie aflezen dat hij zoiets heeft van huh maar ik snap je nieet!)
Eigenlijk is het beste dat iemand er op komt die al even een paar wedstrijdjes heeft gereden (of iig beetje zo'n niveau heeft gehad). Maarja, helaas loopt het nu weer eventjes niet storm met de berichtjes.
Naam weet ik trouwens ook nog niet helemaal zeker hoorVond het met voorletters mooier (naam wordt zo groot en opvallend), maar mijn voorletters vind ik weer lelijk staan.. Dus ik wil eerst ook even in het echt bekijken hoe het er uit ziet.
Wat super leuk dat je weer bij Falco bent geweest! Erg jammer dat ze hem niet kwijt willen.
Super dat je hem komend winter weer wat mag gaan rijden!! Weer lekker aan de slag met je grote lieve vriend!
En wat leuk dat je Kitty hebt terug gevonden, en ook nog zo super dichtbij! Dat is helemaal toevallig!
Omar zit niet in de hogere prijsklasse (vraagprijs is e3.450,-), gezien hij 15jaar is. Wel erg veel ervaring, heeft hiervoor Z1 gelopen tussen zowel de pony's als ook bij de paarden. En ik ben met hem weer opnieuw begonnen en nu Z2 bij de pony's. Krijg ook alleen maar complimenten dat alle oefeningen zo goed bevestigd zijnen is dan ook gewoon de perfecte leerpony.
Hij staat op marktplaats en op sporthorses, maar helaas loopt het nog niet echt storm.
Jetske_ schreef:6000+ is voor een pony al een heel bedrag (voor een paard is dat alweer normaler). Dat zou je miss voor een Z pony kunnen vragen die zo'n 8-10 (miss 12) jaar is. De leeftijd speelt natuurlijk heel erg mee.
Veel mensen hebben 12 als maximumleeftijd, en er zijn zat Z pony's te vinden die daaronder zitten. Het is ook wel begrijpelijk, hoe ouder ze worden hoe minder je ervoor terug krijgt mochten die mensen hem later weer willen verkopen.
Zal toch ook wel meespelen dat het een E is, Dtjes verkopen toch makkelijker gezien de (kleine) kans op internationaal starten.
Nou waren wij onze E pony's zo kwijt, dus het hoeft niet altijd tegen te werken natuurlijk.
Ik vind jullie vraagprijs netjes hoor Birgit, jullie vinden vast wel iemand!
_Daphne schreef:Goeiemiddag!
Welkom alle nieuwe!
Ik heb wel bijgelezen, maar niet alles onthouden haha!
maar ik zal me ook maar even voorstellen voor de nieuwe dan
Ik ben Daphne, ik heb mijn laatste NF nu 4 maanden geleden verkocht.
Op dit moment heb ik 2 KWPNers. Zoratine en Westend, voor foto's/filmpjes kun je in m'n profiel kijken
Ik vind 7000 voor een net beleerde pony overdreven, maar goed vragen staat vrij heDat je het er voor vraagt, betekent nog niet dat je het er voor gaat krijgen..
Jetske_ schreef:Tuurlijk zijn ze er, of het realistische prijzen zijn is een ander verhaal ...
Is Westewind nieuw Daphne? Die naam komt me niet bekend voor